Tko kaže da je 2016. bila loša?

Svaka godina donosi nova uzbuđenja i izazove po kojima će biti zapamćena.

Svaka godina donosi nova uzbuđenja i izazove po kojima će biti zapamćena. Za agenciju za odnose s javnošću Komunikacijski laboratorij 2016. godina bila je bogata novim klijentima kao što su Abrakadabra, HURA, Konzum, Miele, Zvijezda i drugi. Proteklu godinu obilježile su i zanimljive kampanje čije kratke preglede donosimo u nastavku:

Godina je započela osvajanjem HUOJ-eve nagrade Grand PRix za kampanju „Najbolji posao (Travopazitelj)“ za klijenta Husqvarna u kategoriji Prilagodba globalne kampanje. Tijekom kampanje, proveden je natječaj za posao travopazitelja koji je dva tjedna morao nadgledati robotsku kosilicu i svoja iskustva prenositi na društvenim mrežama. Husqvarna je 2016. odlučila pronaći još 10 travopazitelja. Svoje druženje s kosilicom su snimali i uploadali na YouTube čime je stvorena baza od 100 videa koji su pregledani više od 20.000 puta.

Velikom proslavom u umjetničkoj galeriji Lauba obilježeno je 20 godina poslovanja McDonald’sa u Hrvatskoj. Tim povodom provedena je opsežna PR kampanja čiji je završetak obilježila gala proslava za management McDonalds’a, najistaknutije zaposlenike, partnere i dobavljače. Za dobru atmosferu pobrinuli su se Ivan Šarić u ulozi moderatora te nastupi Ivane Kindl, Ervina Baučića i plesne skupine Serpentes.

Sezona ljetnih partyja otvorena je na zagrebačkom Strossmayerovom šetalištu koktel radionicom Havana Mojito Embassy. Svi posjetitelji mogli su naučiti kako napraviti mojito, a kasnije su se rasplesali uz zarazne latino ritmove popularne grupe Cubismo.

Jedan od najpoznatijih hrvatskih brendova, Zvijezda, 2016. godine proslavila je svojih 100 godina. Tim povodom organizirana je humanitarna akcija u centru Zagreba, a u Muzeju za suvremenu umjetnost izložba otvorena za sve građane koji su mogli pogledati kako je izgledala stogodišnja povijest Zvijezde.

Za dugogodišnjeg klijenta Pernod Ricard svake godine Komunikacijski laboratorij organizira nekoliko vrhunskih partyja, a za Jameson je organiziran tulum o kojem se priča i u 2017. godini. Stotinjak probranih uzvanika dočekalo je jutro u Brvnari, novom zagrebačkom okupljalištu kreativaca, uz koncert iznenađenja u izvedbi Songkillersa, stand up nastup Vlatka Štampara, pop up brijačnicu Gospon Fulir, flair show, stolni nogomet, karikaturista, sjajnu atmosferu te puuuno Jamesona. Domaćin partya bio je glumac Amar Bukvić kojem se pridružio i uvijek dobro raspoložen Mario Petreković.

Hrvatska mreža poslovnih anđela u Zagrebu (CRANE) bila je domaćin najvećeg događanja Europske mreže poslovnih anđela – EBAN Winter University 2016 – dvodnevne konferencije koja je, uz poslovne anđele, okupila vrhunska imena iz svijeta biznisa, investitore i startupe. Agencija Komunikacijski laboratorij bila je zadužena za organizaciju čitavog događanja, koordinaciju partnera te pružanje PR potpore.