Tomato napravio tipku koja filtrira zamorne vijesti na portalima

Zanimljivim formatom u digitalu Bruketa&Žinić OM proširili ideju kampanje "Odmori mozak" za hrvatskog telekom operatera.

Tomato je odlučio pojednostaviti stvari na tržištu i napraviti jednostavne tarife koje nemaju suvišnih kombinacija i nepotrebnih informacija. U okviru dugoročne platforme za brend Tomato, u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić OM, osvježen je vizualni identitet i osmišljena nova komunikacija.

Tomato potrošače poziva da se više ne muče, već da uz nove tarife odmore mozak od nepotrebnih informacija i jednostavno, bez glavobolje odaberu tarife. Uz televizijske, vanjske i druge ATL oglase koji odmaraju mozak, dio kampanje su i sokovi od rajčice protiv glavobolje koji se dijele pred noćnim klubovima i tipka za filtriranje zamornih vijesti na web portalima. Pritiskom na tipku čitatelj uklanja sve zamorne vijesti i vidi samo one pozitivne.

Projektni tim:

Kijent: Vipnet
Agencija: Bruketa&Žinić
Direktor marketinga: Lordan Kondić
Direktorica Odjela brend i marketinških komunikacija: Marija Jakeljić
Koordinator kampanja: Vedran Hrgović
Viša specijalistica za kampanje: Marijana Labaš
Specijalistica za planiranje digitalnih medija i komunikacije: Mila Perović
Media Strategy Principal: Liliana Božić
Kreativni direktor: Ivan Čepelak
Junior kreativni direktor: Đorđe Janković
Account direktorica: Roberta Kranjec
Direktor strateškog planiranja: Ivan Tanić
Art direktori: Ivana Momčilović, Siniša Sudar
Account manager: Dubravka Klepac
Strateška planerica: Tea Silvia Vlahović
Digital account executive: Stipe Bačić
Account executive: Ante Kantor
Copywriter: Martina Tupek
Dizajner: Alen Lipuš
UX dizajner: Krešimir Lončar
TV produkcija: Kinoteka
Redatelj: Miha Mlaker
Social media i digital produkcija: Degordian
Produkcija telopa: Plavi film
Medijska agencija: OMD Hrvatska