Tri nove natjecateljske kategorije u nagradama Sempler


LOGO_sempl17_new2Sempler, regionalno natjecanje najboljih medijskih strategija godine, ove će se godine, u okviru konferencije SEMPL, održati već trinaesti put – 26. i 27. studenoga 2015. u Portorožu.

Za nagrade posvećene medijskim uspjesima godine svake se godine natječe više zemalja iz Jadranske regije; prošle godine za njih su se natjecale agencije, oglašivači i mediji iz Slovenije, Srbije, Hrvatske, pa čak i iz Bugarske.

Kako bi još temeljitije obuhvatili nove komunikacijske kanale i medijske formate, organizator konferencije SEMPL, tvrtka Media Pool, u ovogodišnje natjecanje za Semplere uvodi nekoliko novosti. Naime, postojećim natjecateljskim kategorijama (strateška upotreba medijske mreže, inovativna upotreba komunikacijskog kanala, najbolja ciljana akcija, najbolja iskustvena akcija, najbolja upotreba digitalnog okruženja te najbolja akcija na društvenim mrežama) pridružit će se i tri nove, i to najbolja upotreba mobilnog okruženja, najbolja upotreba podataka i najbolji novi medij/medijski format.

U novu kategoriju najbolja upotreba mobilnog okruženja moći će se prijaviti projekti koji uspiju kreativno i inovativno doprijeti do potrošača i uključiti ih pomoću bilo kojeg mobilnog kanala. U tu kategoriju ulaze sve vrste mobilnih medija, uključujući mobilne aplikacije, mobilne stranice, sadržaje kreirane za mobilne uređaje i sve oblike mobilnog oglašavanja. Žiri će tražiti akcije koje su pomoću jasnih polazišta iskoristile mobilno okruženje postižući izvrsne rezultate i/ili visoku razinu uključenosti potrošača.

U kategoriji najbolja upotreba podataka za nagrade će se natjecati projekti koji dokazuju kako su baze podataka ili provedena istraživanja (i kvalitativna i kvantitativna) utjecali na medijsko planiranje i provedbu projekta, a pritom odlučujuće utjecale na rezultat akcije.

U treću novu kategoriju najbolji novi medij/medijski format ulaze novi mediji i novi formati u medijima koji oglašivačima omogućuju bolju, inovativniju odnosno osebujnu komunikaciju s potrošačima. Projekte mogu prijaviti medijske kuće, produkcijske kuće, agencije itd.

“Primjećujemo da u cijeloj Jadranskoj regiji, kojoj je namijenjeno natjecanje Sempler za najbolje medijske strategije godine, nastaje mnogo dobrih projekata. Proširenjem natjecateljskih kategorija želimo potaknuti prijavu radova da bismo mogli nagraditi još više izvrsnih strategija. U narednim godinama planiramo dodati još više kategorija i nagrada tako da će natjecanje za Semplere biti još bogatije.”, rekla je Valerija Prevolšek, predsjednica SEMPL-a i direktorica Media Poola.
Agencije, medijski stratezi, oglašivači i mediji moći će svoje istaknute medijske projekte prijaviti na natjecanje Sempler od 1. rujna 2015. nadalje.

Više o konferenciji i natjecanju potražite na: www.sempl.si