Dodjela nagrada u Rovinju, McCann odnio titulu agencije godine, proglašeni i “mladi lavovi” industrije
U sklopu natjecanja Ideja X dodijeljena je nagrada za agenciju godine agenciji McCann Zagreb i nagrada za oglašivača godine Hrvatskom Telekomu.
Na Danima komunikacija u subotu su dodijeljene nagrade X, a proglašeni su i ovogodišnji pobjednici natjecanja za mlade kreativce Young Lions Croatia.
Nagradu X za agenciju godine dobila je agencija McCann Zagreb, dok je nagradu X za oglašivača godine dobio Hrvatski Telekom. Nacionalno kreativno natjecanje IdejaX nagrađuje originalne ideje koje pomiču granice, neovisno o vrsti medija u kojem su realizirane na tržištu. U proteklih šest godina za nagradu se borilo čak 779 radova, a s obzirom na sjajne rezultate agencija, organizatori ističu kako svi imaju jednake šanse za uspjeh.
Projekti koji su nagrađeni zlatnom nagradom X su “Fenomenalna Hrvatska” agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji pića, “Nemojte mučiti sami sebe” agencije Señor i oglašivača Mylan u kategoriji moda, zdravlje i ljepota, “BOOKtiga nagrada” agencije Studio Sonda i oglašivača Gradska knjižnica Poreč u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme, “Rollover” agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom u kategoriji telekomunikacija, “Budi kod sebe doma” agencije UTORAK i oglašivača Erste&Steiermärkische Bank u kategoriji financijskih i osiguravajućih usluga, “Pričajmo jezikom ravnopravnosti” agencije Imago Ogilvy i oglašivača Ženska soba u kategoriji društvene akcije i “Rollover” agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom za najbolju cjelovitu kampanju.
Projekti nagrađeni srebrnom nagradom X su “Piquentum Sv. Vital 2014” agencije Studio Sonda i oglašivača Vinski podrum Buzet u kategoriji piće, “Out Of Office Award” agencije BBDO Zagreb i oglašivača Hrvatske turističke zajednice u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme, “Pepeo/Rupa/Uši/” agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom u kategoriji telekomunikacija, “Dobar oglas daleko se vidi” agencije Señor i oglašivača Outdoor Akzent u kategoriji mediji i izdavaštvo, “Susjedi” agencije Bruketa&Žinić OM i oglašivača Croatia osiguranje u kategoriji financijske i osiguravajuće usluge, “Nada” agencije Bruketa&Žinić OM i oglašivača Adris grupe u kategoriji korporativne komunikacije i “Pričajmo jezikom ravnopravnosti” agencije Imago Ogilvy za oglašivača Ženska soba za najbolju cjelovitu kampanju.
Projekti nagrađeni brončanom nagradom X su “Staropramen SOFA” agencije BBDO Zagreb i oglašivača Molson Coors u kategoriji pića, “Četkica” agencije Bruketa&Žinić OM i oglašivača Vipnet u kategoriji telekomunikacija, “Oglas za posao” agencije McCann Zagreb i oglašivača Outdoor Akzent u kategoriji mediji i izdavaštvo, “Vrag nikad ne spava” agencije Grey Worldwide Zagreb i oglašivača Wiener osiguranje Vienna Insurance Group u kategoriji financijske i osiguravajuće industrije, “Superseniori” agencije McCann Zagreb i oglašivača Zaklada Zajednički put/Slagalica u kategoriji društvene akcije i “Fenomenalna Hrvatska” agencije BBDO Zagreb i Zagrebačke pivovare za najbolju cjelovitu kampanju.
Nagradu X za najbolji copywriting dobio je projekt “Budi kod sebe doma” agencije UTORAK i oglašivača Erste&Steiermärkische Bank u kategoriji financijske i osiguravajuće usluge. Nagradu X za najbolji dizajn i art direction dobio je projekt “Rollover” agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom u kategoriji najbolje cjelovite kampanje. Projekt “Manje je više” agencije BBDO Zagreb i oglašivača Molson Coors u kategoriji piće dobio je nagradu X za najbolju izvedbenu vještinu, produkciju ili upotrebu tehnologije u nekom oglasnom sredstvu.
Natjecanje za “mlade lavove” dio je globalnog natjecanja Cannes Young Lions. Dobitnici Grand Prixa hrvatskog izdanja dobit će priliku predstaviti svoje znanje i kreativnost zajedno s kolegama iz čitavog svijeta. Natjecanje Cannes Young Lions održat će se u lipnju u sklopu Međunarodnog festivala kreativnosti Cannes Lions
U sklopu natjecanja Young Lions Croatia zadatak je bio osmisliti kampanju za servis Zeleni telefon koji potiče građane na aktivnije sudjelovanje u zaštiti okoliša. Prestižnu Grand Prix nagradu i putovanje na festival Cannes Lions 2017. osvojili su Matko Buntić i Fran Mubrin iz agencije 404 za rad “Zeleni otisak”, koji su bili i prvoplasirani tim u kategoriji cyber. Među ostalim najboljim mladim lavovima našli su se Đorđe Janković i Tomislav Šestak iz agencije Bruketa&Žinić OM za rad “donatura” u kategoriji dizajna te Maja Dujlović i Nina Remenar iz agencije Komunikacijski laboratorij za rad “Nazovi za prirodu” u kategoriji odnosa s javnošću.
foto: Slavko Midzor/PIXSELL