UEPS dodijelio nagrade najboljima u Srbiji

Na svečanosti povodom 56. rođendana najstarijeg strukovnog udruženja Srbije uručena su priznanja najboljim marketinškim stvarateljima u 2016. godini.

Dodjelom priznanja UEPS je na najbolji način zaokružio ovu dinamičnu godinu tijekom koje je pokrenut veliki proces inovacija kojima je cilj, kroz aktivnu dvosmjernu komunikaciju sa svima koji su u ovom poslu, ojačati i podići ugled struke. Proces transformacije započet prije nekoliko godina, ove je godine doživio svoju kulminaciju.

U 18 kategorija i 22 potkategorije dodijeljeno je 20 zlatnih, 28 srebrnih i 30 brončanih priznanja. Ove godine, na prijedlog kreativnih direktora iz agencija članica, po prvi put su dodijeljena i specijalna priznanja – za najbolji copy, art direkciju, glazbu, režiju i produkciju.

Po odluci Upravnog odbora udruženja ove godine bit će dodijeljeno i novo priznanje. „Otkrivanje“ će biti dodijeljeno onima koji se komunikacijama ne bave profesionalno, ali se na određen način javnosti obraćaju svojim originalnim inicijativama.

Na početku svečanosti, okupljenima se obratio predsjednik UO UEPS, Viktor Nikolić, direktor kompanije Beoexpo System. Sažimajući aktivnosti udruženja tijekom godine, istaknuo je kako su rezultati postignuti pozitivnom sinergijom svih u Upravnom odboru i Udruženju.

Veljko Golubović, regionalni kreativni direktor agencije FCB Afirma, koji je predsjedavao žirijem, kratko se osvrnuo na radove, pozdravljajući pritom inicijativu Udruženja da u ocjenjivanje budu uključeni stvaratelji.

Tijekom svečanosti Veran Matić, predsjednik odbora direktora B92 te predsjednik Fonda B92, najavio  je kako je B92 službeni predstavnik  festivala Cannes Lions i EUROBEST, kao i za Dubai Lynx te SPIKES Asia, a uz to organiziraju natjecanje Srbija Young Lions 2017. Mlade profesionalce u oglašavanju Matić je pozvao da se prijave na natjecanje Srbija Young Lions 2017. istaknuvši pritom kako će nagrada za pobjednike biti odlazak na natjecanje u Cannes, u lipnju iduće godine. Također je najavio kako je u idućoj godini moguće očekivati niz zanimljivih aktivnosti vezanih uz dodjelu UEPS nagrade.

Nagrade su uručivali predsjednik i članovi žirija te predsjednik i članovi Upravnog odbora UEPS-a. Pored njih, Lazar Sakan je ovogodišnjem dobitniku uručio priznanje Dragan Sakan. Nagrada je pripala agenciji McCann Beograd za rad ARt, najveću virtualnu izložbu svih vremena kojeg su radili za Muzej suvremene umjetnosti.

U završnici svečanosti, Miša Lukić, CEO agencije Publicis One za središnju i istočnu Europu, laureat nagrade za životno djelo UEPS-a, uručio je Grand Prix agenciji FCB Afirma za kampanju Telenor banka Bankomat, rađenu za Telenor banku.

Agencijom godine proglašena je New Moment New Ideas Company, dok je Telenor Banka odnijela titulu oglašivača godine. Ovogodišnje plakete i statue djelo su Ivana Aranđelovića, kreativnog direktora Dizajn studija Ivan Aran.

Informacije o svim dobitnicima ovogodišnjih priznanja možete naći na: www.ueps.org.rs.

Izvor: www.media-marketing.com

 

UEPS priznanja za 2016. godinu

Priznanja po kategorijama:
Promocija srpske propagandne prakse u inozemstvu

Brončano priznanje: New Moment New Ideas Company, New York Magic, klijent Ariel Properties New York
Srebrno priznanje: Grey Worldwide, Hungry Fan aplikacija za 9 tržišta, klijent Mars Masterfoods

Promotivna integrirana kampanja: hrana

Brončano priznanje: Ovation BBDO, Rumenko Smoothie, klijent Frikom
Srebrno priznanje: Fullhouse Ogilvy, Šef paštete – kampanja lansiranja, klijent Atlantic grupa

Promotivna integrirana kampanja: bezalkoholna pića

Brončano priznanje: New Moment New Ideas Company, Booster regular, klijent Nectar
Srebrno priznanje: FCB Afirma, Grand kafa Gold – Novogodišnja kampanja, klijent Grand Prom
Zlatno priznanje: Leo Burnett – MMS, Knjaz nije voda, klijent Knjaz Miloš

Promotivna integrirana kampanja: alkoholna pića

Brončano priznanje: Ovation BBDO, Zaječarsko pivo – Bolje vas našli, klijent Heineken Srbija
Srebrno priznanje: Leo Burnett MMS, Jelen Srbizumi, klijent Molson Coors, Apatinska pivara
Zlatno priznanje: McCann Beograd, Lav kokice, klijent Carlsberg Srbija

Promotivna integrirana kampanja: autoindustrija

Brončano priznanje: New Moment New Ideas Company, Velika EKO nagradna igra, klijent EKO Srbija
Srebrno priznanje: nije dodijeljeno
Zlatno priznanje: nije dodijeljeno

Promotivna integrirana kampanja: zdravlje, ljepota, moda, sport

Brončano priznanje: nije dodijeljeno
Srebrno priznanje: New Moment New Ideas Company, Nike 10K, klijent Sport Vision
Zlatno priznanje: Ovation BBDO, Boli me, klijent Pharma Swiss

Promotivna integrirana kampanja: kultura i edukacija

Brončano priznanje: nije dodijeljeno
Srebrno priznanje: nije dodijeljeno
Zlatno priznanje: New Moment New Ideas Company, Na leđima mahnitoga bika, klijent BITEF

Promotivna integrirana kampanja: telekomunikacijski proizvodi, usluge i mediji

Brončano priznanje: nije dodijeljeno
Srebrno priznanje: Fullhouse Ogilvy, Telenor mreža, klijent Telenor Srbija,
Zlatno priznanje osvojila je agencija Leo Burnett MMS za kampanju Viber Vajber, klijent VIP mobile

Promotivna integrirana kampanja: financijski sektor i usluge

Brončano priznanje: nije dodijeljeno
Srebrno priznanje: nije dodijeljeno
Zlatno priznanje: Ovation BBDO, Keš kredit kampanja, klijent UniCredit Banka

Creative Efficiency

Brončano priznanje: New Moment New Ideas Company, Nike 10K, klijent Sport Vision
Srebrno priznanje: Leo Burnett MMS, Knjaz nije voda, klijent Knjaz Miloš
Zlatno priznanje: FCB Afirma, Telenor banka bankomat, klijent Telenor Banka

Kategorija direktni marketing

Brončano priznanje: New Moment New Ideas Company, Najlepše želje – Kaligraf, klijent Soko Štark
Srebrno priznanje: agencija McCann Beograd, Lav kokice, klijent Carlsberg Srbija
Zlatno priznanje: FCB Afirma za kampanju Telenor banka bankomat, klijent Telenor Banka

Kategorija TV spot

Brončano priznanje: Leo Burnett – MMS, VIP Nova tarifa, klijent VIP Mobile
Srebrno priznanje: Ovation BBDO, Keš kredit kampanja, klijent UniCredit banka
Zlatno priznanje: McCann Beograd, Savršeno skockani Box paketi, klijent Telekom Srbija

Kategorija radio spot

Brončano priznanje: New Moment New Ideas Company, serija radio spotova Velika EKo nagradna igra, klijent EKO Srbija
Srebrno priznanje: nije dodijeljeno
Zlatno priznanje: nije dodijeljeno

Kategorija print

Brončano priznanje: Luna TBWA, Voće pokreće, klijent Next (Coca-Cola)
Srebrno priznanje: Publicis, Nasilje nije igra, klijent MODS
Zlatno priznanje: New Moment New Ideas Company, Na leđima mahnitoga bika, klijent BITEF

Kategorija outdoor

Brončano priznanje: Ovation BBDO , Boli me, klijent Pharma Swiss
Srebrno priznanje: Homepage, MojaSrbija, klijent Turistička organizacija Srbije
Zlatno priznanje u ovoj kategoriji nije dodijeljeno


KATEGORIJA PR KAMPANJE

Korporativni PR

Brončano priznanje: Golin , Društvo, ko vozi kući, klijent Heineken Srbija
Srebrno priznanje: nije dodijeljeno,
Zlatno priznanje McCann Beograd, Istina o mladima

Brend PR

Brončano priznanje: SVA, Šampioni svaki dan, klijent Apatinska pivara
Srebrno priznanje: New Moment New Ideas Company, Nike Run for Piece, klijent Nike Running Club
Zlatno priznanje: McCann Beograd, ARt, najveća virtuelna izložba svih vremena, klijent Muzej savremene umetnosti

INTERNET MARKETING

Kategorija Ukupno internet prisustvo

Brončano priznanje: FCB Afirma, Grand kafa Gold, klijent Grand Prom
Srebrno priznanje: Drive, Make Up, klijent L’Oreal
Zlatno priznanje: nije dodijeljeno

Kategorija internet marketing kampanja:

Brončano priznanje: Ovation BBDO, Ko je najslađi, klijent Dr Oetker
Srebrno priznanje: FCB Afirma, Ciklomotiva, klijent Ball pakovanje
Zlatno priznanje: Idea Plus Communications, Grand Black ‘n’ Easy Amsterdam Trip, klijent Atlantic grupa

Za prisustvo na društvenim mrežama:

Brončano priznanje: Leo Burnett – MMS, Knjaz Miloš komunikacija na društvenim mrežama, klijent Knjaz Miloš
Srebrno priznanje – FCB Afirma, Olitalija Srbija, klijent Olitalija Srbija
Zlatno priznanje nije dodijeljeno

Priznanje za website – internet lokaciju

Brončano priznanje – FCB Afirma, Grand kafa Gold – Dan komšija, mikro web, klijent Grand Prom
Srebrno priznanje: New Moment New Ideas Company, Korporativni web Mlinprodukta, klijent Mlinprodukt
Zlatno priznanje nije dodijeljeno

Priznanje za internet element i aplikaciju

Brončano priznanje – Srebrn tuš, Noć arome, klijent Grand Prom
Srebrno priznanje – Luna TBWA za 120 godina mladi, kolekcija viber stickera, klijent Nikšićko pivo
Zlatno priznanje – McCann Beograd,  ARt, najveća virtuelna izložba svih vremena, klijent Muzej savremene umetnosti

Kategorija korporativni događaj:

Brončano priznanje: M2Communications, Sa Jaffom u Rio, klijent Jaffa
Srebrno priznanje: RED Communications, Teslin vremeplov, klijent Telekom Srbija
Zlatno priznanje nije dodijeljeno

Kategorija Brand Event

Brončano priznanje: Keramika Kanjiža, Ko ima najbolje pločice?
Srebrno priznanje: New Moment New Ideas Company za Nike 10K, klijent Sport Vision
Zlatno priznanje: Leo Burnett – MMS, Jelen nefiltrirano – Trojanac, klijent Molson Coors, Apatinska pivara

KATEGORIJA BTL

Promocija na mjestu prodaje

Brončano priznanje: M2Communications, Laboratorija ludog naučnika, klijent Asus Srbija
Srebrno priznanje: New Moment New Ideas Company, Najlepše želje – Kaligraf, klijent Soko Štark
Zlatno priznanje nije dodijeljeno

Sajamski nastup

Brončano priznanje: Beoexpo System-u za nastup EPS-a na Sajmu energetike, klijent Elektroprivreda Srbije
Srebrno priznanje: Idea Plus Communications za nastup Barcaffe na Coffee Festu, klijent Atlantic grupa, Droga Kolinska
Zlatno priznanje nije dodijeljeno

Aktivnosti na izvanstandardnim mjestima

Brončano priznanje: Leo Burnett – MMS, Jelen nefiltrirano – Trojanac, klijent Molson Coors, Apatinska pivara
Srebrno priznanje: FCB Afirma, Telenor banka Bankomat, klijent Telenor banka
Zlatno priznanje: New Moment New Ideas Company, Nike Run for Peace, klijent Nike Running Club

Kreativna upotreba medija

Brončano priznanje: New Moment New Ideas Company, Nike Run for Peace, klijent Nike Running Club
Srebrno priznanje: Media Impact Srbija za Blic 20 godina – rođendansko izdanje, klijent Blic, Ringier Axel Springer Srbija
Zlatno priznanje: agencija McCann Beograd za Jazz Crawl, klijent BG Jazz service

Kreiranje vizualnog identiteta

Brončano priznanje: New Moment New Ideas Company, Adriatic, klijent Imperial Tobacco
Srebrno priznanje: New Moment New Ideas Company, Chez Nik, klijent Chez Nik
Zlatno priznanje: Ovation BBDO,Kaktus festival, klijent Marketing mreža

Kreiranje nove robne marke:

Brončano priznanje: New Moment New Ideas Company, Veganluk, klijent Celo zrno ketering
Srebrno priznanje: nije dodijeljeno
Zlatno priznanje: Grey Worldwide za Milky Juice, klijent Nectar

Kategorija ambalaža proizvoda i industrijski dizajn:

Brončano priznanje: Grey Worldwide, Milky Juice, klijent Nectar
Srebrno priznanje: Srebrn tuš, Poklon set Grand aroma, klijent Grand prom
Zlatno priznanje nije dodijeljeno

Odnos prema kupcima: New Moment New Ideas Company.

Bronca: New Moment New Ideas Company, Nike Most Wanted, klijent Sport Vision,
Srebro: New Moment New Ideas Company, Najlepše želje – Kaligraf, klijent Soko Štark
Zlatno priznanje nije dodijeljeno

Društveno odgovorne kampanje: profitni sektor

Brončano priznanje: FCB Afirma, Ciklomotiva, klijent Ball pakovanja Evropa
Srebrno priznanje: Foundation Dokukino, Snet, klijent Erste banka Srbija
Zlatno priznanje: New Moment New Ideas Company za kampanju Nike Run for Peace, klijent Nike Running Club.

Društveno odgovorne kampanje: neprofitni sektor

Brončano priznanje: Direct media, I ja se borim, klijent NURDOR
Srebrno priznanje: Scholz&Friends, Kampanja koju niste videli, klijent Belhospis
Zlatno priznanje nije dodijeljeno

Dobitnik nagrade Dragan Sakan New Idea za 2016. godinu je:

agencija MacCann za rad ARt, najveća virtuelna izložba svih vremena, klijent Muzej savremene umetnosti

SPECIJALNA PRIZNANJA
Priznanje „Otkrivanje“ za neformalnu akciju mladih „Kulturiranje“

Priznanje za najbolji copy:

Luna TBWA, za rad 120 godina mladi – kolekcija Viber stikera

Priznanje za najbolju art direkciju:

New Moment New Ideas Company, za projekt Na leđima mahnitoga bika

Priznanje za najbolju režiju:

Akademija umetnosti, za rad Maštaj više, maštaj bolje

Priznanje za najbolju glazbu:

McCann Beograd za Jazz Crawl

Priznanje za najbolju produkciju:

McCann Beograd za Savršeno skockan box paket, Telekom Srbija

Oglašivač 2016. godine:

Telenor banka

Agencija 2016. godine:

New Moment New Ideas Company

Grand Prix-a za 2016. godinu:

Kampanja Telenor banka Bankomat, agencije FCB Afirma, rađena za Telenor banku