web.burza četvrtu godinu zaredom osvojila je nagradu MIXX

Digitalna i kreativna agencija web.burza četvrtu godinu zaredom osvojila je nagradu MIXX u kategoriji Best Website na nacionalnom festivalu Dani komunikacija u Rovinju.

Time je jedina agencija koja je 4 godine za redom odnijela ovu prestižnu nagradu u bilo kojoj kategoriji!

Web.burza ove je godine nagrađena za redizajn web stranice Lino.eu za klijenta Lino brand (Podravka). Inovacija je u samom temelju ove online platforme koja se sastoji od tri tematski različita weba i obraća različitim ciljanim skupinama. Na istom natjecanju prošle godine nagrađena je za RTL.hr redizajn. Godinu prije za digitalnu komunikacijsku platformu Podravka, a 2014. godine za Zadovoljna.hr.

Jako smo ponosni i sretni! Ovo je četvrta godina za redom što više nipošto nije slučajnost. Dokaz je to da se jedino individualnim pristupom svakome klijentu postižu najbolji poslovni rezultati, ali i podsjetnik da i u budućnosti nastavimo održavati visoku kvalitetu svojih usluga, komentirao je Vanja Bertalan, jedan od direktora web.burze.

Web.burza digitalna je agencija specijalizirana za projektiranje i razvoj online rješenja s više od petnaest godina iskustva rada s različitim brendovima – od strateškog planiranja do implementacije i digitalnog oglašavanja. Ostvaruju projekte koji, uz tehničku zahtjevnost i inovativnost, iziskuju i veliku dozu kreativnosti, ali i poznavanja tržišta te navika suvremenih potrošača.

Tvrtka trenutno zapošljava 40 ljudi, a nedavno je otvoren i novi ured u Osijeku. Da se web.burza širi dokaz su i novi inozemni klijenti poput talijanske Conforame te internacionalne organizacije The Engine Room. Među klijentima web.burze na domaćem tržištu ističu se priznati brandovi poput Podravke, Beck’sa, RTL-a, Emmezete, Vipneta, Nove TV i mnogih drugih.

Svakako bismo spomenuli i core.shop, platformu za srednje i velike online dućane – novo rješenje web.burze koje se bazira na open source frameworku Syliusu te core.web – CMS rješenje koje tim stvara već deset godina u suradnji s klijentima kojima su željeli što više olakšati svakodnevni rad na uredništvima webova.

MIXX natjecanje izrađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu njega se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija. Kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate.