Zagrebački ured agencije EssenceMediacom/GroupM pokrenuo je digitalnu akademiju

Zagrebački ured agencije EssenceMediacom/GroupM pokrenuo je inovativni edukacijski projekt čiji je cilj unaprjeđenje medijskog pristupa i širenje znanja u području digitalnih medija. U skladu s vremenom i potrebama tržišta, prepoznaju, nikad veću, važnost integracije tradicionalnih offline medija i digitalnih kanala. S tim ciljem razvijen je sveobuhvatan edukacijski program namijenjen našim agencijskim stručnjacima. Program je zamišljen kako bi omogućio sveobuhvatno razumijevanje digitalnih medija i osigurao klijentima vrhunsku 360° medijsku uslugu.

Program traje 12 tjedana i pokriva 12 tematski različitih područja. Strukturiran je po modelu koji se sastoji od tri edukacijska druženja tjedno, uključujući strateški, taktički i operativni modul. Ovaj pristup omogućuje ne samo teoretsko razumijevanje svake teme već i praktičnu primjenu znanja. Tako dizajniran program ima za krajnji cilj potaknuti duboko razumijevanje svih aspekata digitalnog oglašavanja: od praktičnih vještina potrebnih za uspješno vođenje kampanja do strateških uvida o ulozi digitalnih medija u suvremenom poslovanju.

Uz same materijale edukacija, razvijen je i centralni sharepoint, tj. digitalna platforma na kojoj su dostupni svi materijali i snimke predavanja kako bi ih polaznici mogli koristiti za ponavljanje znanja i korištenje u idućim projektima.

Kao voditelj projekta, uvjeren sam da će ovaj integrirani pristup ne samo unaprijediti način na koji pristupamo poslu već će također otvoriti nova vrata za naše klijente i potaknuti zajednički rast i razvoj, rekao je Antonio Karlović, GroupM-ov Agency Enablement Lead and Digital Strategy Partner.

Na fotografiji niže možete vidjeti program edukacije koji su nam ustupili iz GroupM-a. Svaku temu će obraditi GroupM-ovi specijalisti za to područje: Valentino Dujić (Performance Lead), Tomislav Grahor (Programmatic Lead), Kristijan Lehpamer (Head of AdOps), Iva Rade Tadić (Head of Google), Bernarda Amidžić (Social Media Team Lead), Elizabeta Petras (Digital Account Director) i Tea Stipan (Content & Partnership Manager).