Zaštita djece od zavaravajućeg oglašavanja

U Bruxellesu, 7. travnja 2014. godine Europska komisija je objavila izvješće o implementaciji EU Potrošačkog programa.

CaptureU Bruxellesu, 7. travnja 2014. godine Europska komisija je objavila izvješće o implementaciji EU Potrošačkog programa. Izvješće je mjerilo napredak kroz područja sigurnosti proizvoda, o svjesnosti pojedinca o njihovim pravima i o provođenju postojećih pravila.

  • Jedno od poglavlja je fokusirano na „Zaštita djece od zavaravajućeg oglašavanja“ i podizanje pitanja o zaštiti djece naspram mobilnih aplikacija, online igara i društvenih mreža, pošto su navedeni tipično umiješani u zabavu, informaciju i edukaciju te su dio oglašivačkih elemenata.
  • Izvješće promiče daljnju istragu o oglašavanju alkoholnih pića na stranicama društvenih mreža i ostalim stranica namijenjenim djeci.

Prema izvješću, namjera Komisije je determinirati raspon u kojem su roditelji svjesni online aktivnosti svoje djece u kontekstu marketinških metoda koje ih targetiraju. Odluka koja će se morati donijeti o daljnjoj regulaciji ili samo-regulaciji potrebna je da pomogne djeci kao konzumentima u online sektoru.

Više informacija ovdje.