OMD traži TV planere!

OMD želi proširiti svoj tim, a u nastavku možete pročitati još detalja!

OMD Media traži nove članove tima. Konkretno, tražimo kolegicu i/ili kolegu koji razumiju – i vole! – TV planiranje.

Vjeruješ da televizija itekako ima svoje mjesto u medijskom miksu. Jasno ti je što su GRP-ji, afiniteti, doseg i frekvencija i s lakoćom kombiniraš te i druge faktore da bi tvoje kampanje bile sjajne i učinkovite.

Naš tim se opet širi i trebamo tvoja znanja i vještine.

Idealan kandidat ima iskustva u planiranju i zakupu uspješnih TV kampanja te praćenju njihove realizacije. U praksi, to znači sljedeće:

  • zna koristiti AGB Nielsen alate (Arianna),
  • zna samostalno detaljno isplanirati TV plan te napraviti zakup istog,
  • zna optimizirati kampanju tijekom njenog trajanja,
  • zna pripremiti post-buy analize i objasniti ih klijentu,
  • aktivno koristi MS Office paket, osobito xls i power point,
  • ima analitičan um i dobre organizacijske vještine,
  • može se nositi s povremenim stresom (jer – rokovi!) i multitaskanjem.

Važno nam je da se dobro ili odlično snalaziš u svemu navedenom, i da se želiš pridružiti našem timu.

Nudimo ti fer kompenzaciju, sjajnu atmosferu i odlične kolege.

Ako ti ovo zvuči dobro, javi nam se na [email protected].