Publicis One Croatia zapošljava na više pozicija!
Publicis One Croatia poziva zainteresirane na prijavu za radna mjesta art directora (m/ž), senior dizajnera (m/ž), digitalnog dizajnera (m/ž) i copywritera (m/ž).
Postani dio kreativnog tima agencije Publicis One Croatia! Radi zajedno s nama na velikim i malim, internacionalnim i domaćim klijentima (jer nama su svi jednako važni). Prijave pošaljite do 15. studenog na mail [email protected].
Traži se art director/ica
Pratiš trendove u dizajnu, proučavaš oglase, vidiš svijet na svoj način, a razmišljaš u slikama?
Što tražimo?
– iskustvo rada na poziciji art direktora
– iskustvo na svim područjima grafičkog dizajna
– napredno znanje iz Adobe CS-a (InDesign, Illustrator, Photoshop)
– znanje izrade pripreme za tisak
– odlično znanje engleskog u govoru i pismu
– razumijevanje digitalnih kanala
Traži se senior dizajner/ica
Pratiš trendove u dizajnu, proučavaš oglase, vidiš svijet na svoj način, a razmišljaš u slikama?
Što tražimo?
– iskustvo na svim područjima grafičkog dizajna
– napredno znanje iz Adobe CS-a (InDesign, Illustrator, Photoshop)
– znanje izrade pripreme za tisak
– odlično znanje engleskog u govoru i pismu
– razumijevanje digitalnih kanala
Traži se digitalni dizajner/ica
Stalno si online, opsjednut si pikselima, pratiš trendove i ne možeš prestati dribbblat, klikaš na sve bannere pa makar samo da vidiš gdje vode i nikad ne gledaš TV (jer je sve ionako online)?
Što tražimo?
– izvrsno poznavanje Adobe Creative suita (Photoshop, Illustrator, Adobe Animate)
– razumijevanje HTML-a, CSS-a i JS-a
– odlično znanje engleskog u govoru i pismu
– prezentacijske sposobnosti
– minimalno 2 godine radnog iskustva
– poznavanje After Effectsa i 3D-a je prednost
Traži se copywriter/ica
Voliš riječi u svim oblicima, stalno u glavi sklapaš nove jezične konstrukcije, uživaš u konceptualnom razmišljanju, a tipfeler vidiš na kilometre?
Što tražimo?
– odlično poznavanje hrvatskog jezika, kulture i svakodnevnih sitnica koje je oblikuju
– sposobnost konceptualnog razmišljanja
– razumijevanje svih komunikacijskih kanala
– odlično znanje engleskog u govoru i pismu
– dobre komunikacijske i prezentacijske vještine
– minimalno 2 godine agencijskog iskustva