21. SEMPL: Odjek sadržaja važniji je od lajkova

Kod marketinga koji cilja utjecaj ne računaju se samo lajkovi, važnije je da sadržaj na smisleni način odjekne među publikom. Pritom Maddie Raedts, osnivačica i glavna kreativna direktorica u agenciji za utjecajni marketing IMA svim robnim markama savjetuje da na svim platformama budu autentične.

“Pod autentičnošću ponajprije mislim na to da influencerima s kojima surađuju robne marke, dopuste da se s njihovim ciljnim skupinama povežu na način koji je za njih najprimjereniji. Pritom je bitno da je sadržaj pripremljen i objavljen tako da odgovara platformi, u protivnom posljedice mogu biti negativne za robnu marku, kao i za utjecajnu osobu”, kaže Raedts, jedna od ključnih govornica na 21. konferenciji medijskih trendova SEMPL, koja će se održavati u četvrtak i petak, 28. i 29. studenog u Portorožu.

Više od tisuću tristo sudionika ovogodišnje konferencije SEMPL će na nastupu Maddie Raedts moći saznati je li utjecajni marketing nešto što je prikladno za svaku robnu marku, koje su platforme najprimjerenije za kampanje utjecajnog marketinga, odnosno koje su možda premalo uključene u strategije komuniciranja. Na primjerima dobre prakse robnih marki kao što su Under Armour, Booking.com, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Revolve, Daniel Wellington i drugih, povjerit će nam trikove pomoću kojih kampanja utjecajnog marketinga može biti uspješnija, te koje metrike za mjerenje uspješnosti utjecajnog marketinga valja koristiti.

28. i 29. studenog u Portorožu zasigurno neće nedostajati dobrih sadržaja za objavu na različitim društvenim mrežama, kao ni prigoda za susret s influencerima. Dobro došli!

Na raspolaganju su rane prijave za 21. SEMPL.