Ako ste prošle godine bili marketinški hrabri i efikasni, pogledajte kako svoj rad okruniti uglednim Effiejem
Prijave na nacionalno natjecanje marketinške efikasnosti traju do 20. ožujka – a ovogodišnje su kategorije, uvjeti i kriteriji žirija prilagođeni izvanrednim okolnostima.
Dvanaest godina natjecanje Effie autentično živi svoj slogan Ideje koje djeluju, a domaća marketinška industrija izdvaja projekte, agencije i oglašivače koji su se svojim tržišnim rezultatom izdigli iznad ostalih. Ukorak s promjenama u društvu i na tržištu, natjecanje marketinške efikasnosti ove je godine uvelo brojne promjene, a sve informacije pronađite u nastavku.
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Nove kategorije za novo normalno
Nakon kategorija Maloprodaja (Retail), Zdravstvo, Carpe Diem te Engaged Community, koje su uvedene prošle godine te su se izvrsno uklopile u zahtjeve današnjice, novo izdanje natjecanja, s posebnom misijom osnaživanja i proslavljanja efikasnih projekta u izrazito izazovnom razdoblju za cijeli svijet, ove je godine uvelo nekoliko novih kategorija: Tematski marketing, Pozitivne promjene i E-trgovinu. Na natjecanju Effie Awards Croatia 2021 i dalje mogu sudjelovati projekti i kampanje koji su se provodili u Hrvatskoj od 1. rujna 2019. do 31. siječnja 2021. godine, a kasni prijavni rok produljen je sve do 20. ožujka 2021.
Efikasnost u doba korone?
Ako vas je 2020. godina obeshrabrila, ne smijete zaboraviti na činjenicu da na rast ili pad kategorije u cjelini možda niste mogli utjecati, ali da na svoj tržišni udio zasigurno jeste. A takvi će pothvati uz Effie zasjati u središtu pozornosti komunikacijske industrije, poručuju organizatori natjecanja. Detalje o ovogodišnjim kriterijima i analizu tržišta možete pronaći na poveznici.
Kriteriji pri ocjenjivanju
Na natjecanju Effie najvažnija je effiekasnost i kako su razni marketinški funkcionirali zajedno da bi postigli sjajne rezultate. Žiri vrednuje četiri kriterija pri ocjenjivanju cjelokupne učinkovitosti prijave: strateški izazov, kontekst i postavljeni ciljevi (23,3 %), uvid (insight) i strateška ideja (23,3 %), realizacija ideje (23,3 %) i rezultati (30 %). Više informacija o ocjenjivanju i savjete žirija pronađite na poveznici.
Važno je prijavi udahnuti dušu
Naporno ste radili i stvarali u izazovnoj 2020. godini, a efikasno komuniciranje bilo je preduvjet opstanka na tržištu – podijelite to sa strukom i industrijom! (…) Najbolja preporuka koju mogu dati jest da kroz prijavu ispričate priču svog brenda iskreno i strastveno. Držite se činjenica, jer to je naposljetku business case, ali nastojite prijavi udahnuti i malo duše kroz elemente koji su samo vaši, prepoznatljivi i koje 100 % možete vezati uz brend, poručio je Zvonimir Seki, predsjednik ovogodišnjega žirija.
Ako je vaš rad svestran…
…svaka vam čast! Dajte priliku žiriju da vaš rad promotri iz više perspektiva – isti projekt moguće je prijaviti u više kategorija. Naknada za prijavu plaća se dodatno za svaku kategoriju, s posebnim ovogodišnjim popustom od 30 %.
Sve informacije o natjecanju, priručnik i obrasce pronađite na službenoj stranici natjecanja Effie Awards Croatia.