Anselmo Tumpić hrvatski je predstavnik u Craft žiriju Golden Druma
CRAFT sekcija Golden Drum festivala slavi vrhunsku kreativnost i iznimnu izvedbu u ključnim područjima oglašivačke i komunikacijske produkcije. Nagrade unutar ove kategorije odaju priznanje najboljim praksama koje podižu standarde kreativne industrije.
Predsjednica žirija CRAFT sekcije u 2025. godini bit će Julia Neumann, Chief Creative Officer i partnerica u agenciji Le Truc (SAD), poznata po svojoj vizionarskoj ulozi u oblikovanju oglašivačke budućnosti globalnih brendova. Prije dolaska u Le Truc, Julia je imala ključne uloge u renomiranim agencijama kao što su Johannes Leonardo, TBWA/Chiat Day, Saatchi & Saatchi, Wieden+Kennedy, BBH, MullenLowe i Y&R. Surađivala je s brendovima kao što su Kraft Heinz, Instagram, Uber i Volkswagen, a zaslužna je za kampanje poput Unfrosted (Kellanova Pop-Tarts), Billie Jean King Your Shoes (Adidas), FlyBabies (JetBlue) i Major Melon (MTN Dew).
Ove godine u kategoriji CRAFT radove će ocjenjivati i hrvatski predstavnik, Anselmo Tumpić (kreativni direktor i suosnivač, Studio Tumpić/Prenc), a njima će se pridružiti i:
- Nikola Foktová, kreativna direktorica, Publicis Groupe, Češka
- Michele Mariani, izvršni kreativni direktor, Armando Testa Group, Italija
- Gergana Mincheva, kreativna voditeljica, Next DC, Bugarska
- Grace O’Brien, kreativna direktorica, AKQA Amsterdam, Nizozemska
- Nurlan Satarov, kreativni direktor, Cheil Worldwide, Kazahstan
- Bogdan Teodorescu, izvršni kreativni direktor, VML, Rumunjska
- Zeynep Tonguç, osnivačica i kreativna direktorica, PEP Brand Agency, Turska
Podsjećamo agencije, oglašivači, medijske kuće i kreativce iz čak 42 zemlje da svoje radove mogu prijaviti do 22. kolovoza u okviru šest natjecateljskih cjelina:
- One-Channel Drum
- Omni-Channel Drum
- Craft Drum
- Creative Media Excellence Drum
- Creative Business Excellence Drum
- All Juries Section
Jedina kategorija otvorena za prijave iz cijeloga svijeta je “Game Changer”, namijenjena projektima koji pomiču granice i odstupaju od tradicionalnih formi oglašavanja.
Posebne pogodnosti za članove HURA-e
Svi sudionici festivala Golden Drum mogu birati između Super Early Bird, Early Bird i Standard Entry kotizacija, ovisno o terminu prijave. Za svakih deset prijavljenih radova, prijavitelj ostvaruje pravo na jednu delegatsku kotizaciju za sudjelovanje na festivalu, bez uključenog ručka, potpuno besplatno. Više informacija o kotizacijama pronađite ovdje. Članovima HURA-e odobrava se 20% popusta na delegate fee.
Ukrajinskim sudionicima osigurava se 50% popusta na cijenu prijave radova.
Delegati već sada mogu rezervirati svoje ulaznice – bilo da je riječ o Complete Pass kotizacijama (s ručkom ili bez njega), ili o Young Drummers kotizacijama za sudionike mlađe od 30 godina.
Ključne informacije:
Rok za prijavu radova na Golden Drum Festival je 22. kolovoza 2025. u 23:59 sati.
Rok za ostvarivanje najpovoljnije cijene, tzv. Super Early Bird, istječe 25. travnja 2025., dok je krajnji rok za Early Bird cijenu 27. lipnja 2025.
Popis radova koji ulaze u uži izbor bit će objavljen 30. rujna 2025. u 8:00 sati, a svečana dodjela nagrada održat će se 14. listopada 2025.
Više informacija o natjecateljskim grupama i kategorijama dostupno je ovdje.
Sastav žirija možete pogledati ovdje.
Svoje radove možete prijaviti preko web stranice.
Detalji o kotizacijama i plaćanju dostupni su ovdje.