BalCannes uskoro zatvara prijave, a prijavitelji te svi članovi HURA-e ostvaruju popust na kotizacije za Weekend

Znamo, lijepo je na godišnjim odmorima, tko još razmišlja o projektima… No ne zaboravite da velika zvjerka komunikacijske džungle samo čeka da ju svojim projektima oborite s nogu i povedete u svoju agenciju.

Lav je zaista impresivan trofej, ali nemojmo zaboraviti ni činjenicu da ćete se na BalCannesu moći svojim uspjesima pohvaliti i pred publikom Weekenda u udarnom terminu – 25 najboljih projekata regije bit će predstavljeni oglašivačima, agencijama i medijima. Šlag na torti je vječna slava na stranicama baze Yellow Pages te u novom izdanju Kreativnog portfolija. A najuspješniji će imati priliku okušati sreću u Cannesu.

Znamo da imate pobjedničke projekte, a vrijeme je da saznaju i svi ostali. Ne čekajte 1. 9. – dotjerajte projekte i uputite se odmah u lov na lava.

Sve tvrtke članice udruge HURA te prijavitelji BalCannesa ostvaruju popust pri kupnji kotizacija za Weekend Media Festival na poveznici ili unošenjem koda UDRUGA-WMF-2019.