Besplatno za članove HURA-e: Sudjelujte online u Ad Net Zero Global Summitu

HURA svojim članovima nudi jedinstvenu priliku da se bez naknade online pridruže Ad Net Zero Global Summitu, a detalje pronađite u nastavku.

Ad Net Zero, inicijativa industrije tržišnoga komuniciranja za dekarbonizaciju oglasnih prostora i iskorištavanje moći oglašavanja za poticanje održive promjene ponašanja, održat će svoj drugi Global summit 9. i 10. studenog. Summit će se prenositi uživo iz Park Villagea u Londonu međunarodnoj publici.

Program pokriva poticajnu kombinaciju misaonog vodstva, inspirativnog rada i praktičnih smjernica, a savršena je prilika za svakoga tko radi u oglašavanju – od brendova, agencija, vlasnika medija i tehnoloških tvrtki.

Drugoga dana summita EACA će održati panel naziva The View from Europe, u kojemu će Christian de la Villehuchet, (EACA, Havas), Alexis Bley (EACA), Saša Leben (SOZ) i Caroline Darmon (AACC, Publicis) razgovarati o aktualnim legislativama i održivom poslovanju.

Među govornicima su i: Američki Crveni križ, Nestlé, Reckitt, Unilever, Woolmark, Meta, Google, Havas, McCann, GroupM, IPG, Kantar, Publicis, dentsu, WFA, LIONS, ASA, EACA, međunarodna neprofitna organizacija ACT Responsible te još mnogi drugi stručnjaci u bogatom dvodnevnom programu.

Summit će također predstaviti izvrsne radove koji su ušli u uži izbor za Campaign Ad Net Zero Awards, kojim se slave najbolji radovi koji pomažu u izgradnji net zero ekonomije.

Sudjelovanje je besplatno za HURA-ine članove, a svoje mjesto možete osigurati na poveznici. Prilikom registriranja označite Ad Net Zero Supporter online ticket.