Bezbrižna kolekcija: Od sponzorskog mercha do novog modnog brenda
Agencija Señor i osiguravajuća (i modna) kuća Wiener osiguranje riješili su nas velikih briga i oko outfita, a komunikacijsku podršku pružio je Komunikacijski laboratorij.
Prije nego što te (zapravo) pozovemo na natječaj u kojem možeš osvojiti Bezbrižne čarape, prisjetimo se kako je krenula cijela priča o Wienerovom merchu. Otkad su osigurani u Wieneru, Wienerovi korisnici imaju luksuz zaboraviti na velike brige i uživati u onim malim. To je ukratko glavna ideja “Osigurava vaš mir” platforme, no u 360 svijetu u kojem živimo platforma ne živi samo u TV spotovima i online formatima, nego i svakom fizičkom materijalu koji komunicira s publikom — pa tako i na odjeći.
U slučaju Wienera i agencije Señor to se odvilo tako da je zadatak pripreme sponzorskog mercha kojim su za blagdane trebali ugrijati followere na društvenim mrežama od početne ideje prerastao u Bezbrižnu kolekciju — novi modni (pod)brand skrojen s ciljem da te riješi briga što nositi u raznim prigodama.
Pri osmišljavanju svakog artikla važno je bilo pronaći detalj koji će obični odjevni predmet učiniti bezbrižnim. Sve je krenulo od Bezbrižnih majica — sweatshirta koji te rješava brige što nositi onda kad ti se ne da peglati, a sve ostale majice su zgužvane (a i kad nisu), kad ne znaš s čime spariti traperice ili što obući za prvi dejt.
Prvi su ih isprobali influenceri koji su na svojim profilima podijelili fotografije u Bezbrižnim majicama, ali i majice najzabrinutijim followerima. Tako je jednim udarcem ovaj projekt riješio mnoge brige i Wieneru osigurao kvalitetan content i engagement koji je, umjesto generičkih fora, povezao followere i produbio glavnu poruku branda osiguravajući korisnicima mir… i outfit.
Dugi rukavi brzo su planuli na natječaju pa su Señorovci krenuli u izradu kratkog izdanja. Ljetni natječaj obilježila su tako dva nova modela — BEZBRIŽNA majica za nju i BEZBRIŽAN T-shirt za njega.
U trećem su izdanju otišli tri koraka dalje i followerima ponudili ne par, nego nepar Bezbrižnih čarapa, koje će te lišiti briga kad jednu proguta mašina ili je probije nestašni palac. Time je Bezbrižna kolekcija pokrila brige o merchu od glave do pete, a prostora za širenje kolekcije uvijek ima! Sad kad znaš sve, proširi i ti svoju kolekciju čarapa s dva nova Bezbrižna nepara sudjelovanjem u spomenutom nagradnom natječaju na Wienerovom IG profilu. Držimo ti palčeve!
Ovoj je kolekciji bezbrižnost utkana u svaki detalj. Kad se pojave #malebrige na horizontu, isprobaj merch i osjeti kako brige nestaju. Kolekcija se ne razvlači (za razliku od tvog osmijeha) i skrojena je za čisti užitak. Možda neće riješiti mir u svijetu, ali hoće brige poput što obući danas i izgledati super. I to je dobar početak!