Branding konferencija 04 – idealno mjesto za inspiraciju, popust za članove HURA-e
Bliži nam se održavanje Branding konferencije 04 u kojoj sudionici zasigurno mogu očekivati još više znanja, novosti, ideja i energije.
Bliži nam se održavanje Branding konferencije 04 u kojoj sudionici zasigurno mogu očekivati još više znanja, novosti, ideja i energije.
Na Konferenciji, koja se održava 20. 6. 2014. godine u Hotelu Bristol u Sarajevu, sudjelovat će istaknuti regionalni eksperti iz područja tržišnih komunikacija, brandinga i medija kako bi razmijenili znanja i iskustva na regionalnom marketinškom tržištu.
Jedan od ciljeva Konferencije je istaknuti važnost brendiranja u procesu poslovanja i kreiranju imidža kod potrošača i javnosti. Praktične primjere i rezultate marketinških strategija na internacionalnim, regionalnim i lokalnim tržištima, između ostalih će prezentirati i predstavnici uglednih kompanija kao što su: Nestle, Atlantic grupa, Bimal, Henkel, McDonald’s, Kraš, Heineken grupa i mnogi drugi.
Pored svih vrhunskih predavača koji će biti na ovogodišnjoj Branding konferenciji, najavljujemo i dolazak eksperta CEO Central & Eastern Europe INTERBRAND-a, svjetske kompanije koja je promijenila pogled čitavog svijeta na brendiranje i brand management Justus Schneider-a. Jedan od predavača je i generalni direktor Fordham Sports Image Rights-a Francisco Lampreia.
Psihologija potrošača, kreiranje i upravljanje brand vrijednostima, primjena inovativnih komunikacijskih rješenja, važnost real-time marketinga, mobilnog oglašavanja, content marketinga te razne internacionalne priče lokalnih brand ambasadora… samo su neke od tema koje će prezentirati predavači, a ujedno i regionalni eksperti u svom polju djelovanja. Zanimljivu kreativnu radionicu vodit će kreativna direktorica agencije “Leo Burnett Srbija” Anja Radulović.
Neizostavni dio konferencije, kao i svake godine, je B2B Business networking, a ove godine sudionici će imati priliku da dožive nešto drugačije druženje u «Brandland-u».
Sve dodatne informacije o Branding konferenciji kao i cjelokupan program konferencije možete potražiti na web stranici www.branding.ba.
Branding konferencija je za članove HURA osigurala posebne pogodnosti, mogućnost kupovine kotizacije po cijeni od 100,00 EUR, a za dvije kupljene kotizacije jednu gratis.