Cannes Lions objavio je svoje godišnje istraživanje State of Creativity
Analiza gotovo 3000 odgovora iz svijeta pokazuje tenzije unutar industrije, pri čemu je odnos između klijenata i agencija značajno pod pritiskom, a frustrirani marketinški stručnjaci upiru prstom u vodstvo koje igra na sigurno.
Istraživanje State of Creativity – ujedno najveća studija takve vrste – alat je koji je osmišljen kako bi omogućio marketinškim stručnjacima lako razumijevanje kreativnog pejzaža s funkcionalnim savjetima o tome kako potaknuti rast poslovanja korištenjem kreativnosti.
Istraživanje nosi naziv Communication Breakdown On The Road To Recovery, a Spencer Fox (viši potpredsjednik, voditelj poslovanja, savjetnik, LIONS), izjavio je: Ovo je jedinstveni pregled globalnog kreativnog pejzaža, i ono što primjećujemo je da iako je stav na prvu optimističan, u stvarnosti je industrija u sukobu. Osjeti se optimizam u vezi napretka i ulaganja, ali postoje napetosti koje treba riješiti ako želimo ostvariti potencijal kreativnosti kao pokretača rasta. U osnovi, postoji prekid u komunikaciji.
U 2023. godini, po istraživanju, pritisak različitih uzroka makroekonomske zabrinutosti ugušio je ambicije kreativne industrije i prisilio na smanjenje proračuna, ali u 2024. godini, izvještavaju, narativ je mnogo pozitivniji. Poslovni subjekti govore o obećavajućem rastu i povećanju ulaganja u marketing, pri čemu 51% brendova i agencija izjavljuje da očekuju jači rast ove godine. Međutim, prilika za iskorištavanje ovog s iznimno kreativnim radom možda je u opasnosti zbog odgovora koji otkrivaju dva uzroka napetosti koji razdvajaju ključne dionike kreativnosti.
Novo istraživanje također je pokazalo da postoje očite razlike u tome kako brendovi doživljavaju odnos između agencija i klijenata u usporedbi s njihovim partnerskim agencijama. Kada su u pitanju partnerstva, brendovi su izrazili pozitivniji stav prema tome, dok su kreativni partneri ostavili skroz drugačiji dojam. To sugerira da su brendovi manje svjesni stvarne situacije u kojoj se nalaze.
Pružajući sveobuhvatan pregled trendova i ideja koje oblikuju poslovanje kreativnosti, Istraživanje se temelji na globalnoj anketi koja uključuje gotovo 3000 kreativnih stručnjaka i marketinških stručnjaka, kao i na individualnim intervjuima s liderima iz cijele industrije. Proveo ga je LIONS Advisory, a dostupno je svima za preuzimanje ovdje.