Čovjek koji je McDonald’su donio titulu najboljeg oglašivača na svijetu dolazi na Dane komunikacija

Objavljena su imena globalnih lidera i prvih predavača festivala – Matt Biespiel koji poručuje: "Statistika vam potvrđuje jeste li u pravu, tehnologija daje svrhu onome što radite, ali jedino vas kreativnost čini posebnima", i Yousef Tuqan Tuqan, globalni direktor inovacija Accenture Interactivea.

Festival Dani komunikacija održat će se od 28. do 31. ožujka 2019. godine u hotelu Lone u Rovinju. Odgovore na globalna pitanja u komunikacijskoj industriji iz prve ruke saznat ćemo od cijenjenih predavača iz cijelog svijeta koji će na tri dana postati dio rovinjske zajednice. Prvi su najavljeni govornici tradicionalno bogatog programa marketinška zvijezda i osvajač prestižne nagrade za najboljeg oglašivača na svijetu Matt Biespiel te globalni direktor inovacija Accenture Interactivea, konzultantske tvrtke koja posluje u 120 država i 40 industrija, Yousef Tuqan Tuqan.

Matt Biespiel, čovjek koji je u ulozi globalnog direktora marketinga McDonald’su dvije godine zaredom donio titulu najefikasnijeg brenda na svijetu, osvojio je i najpoželjniju marketinšku nagradu na prestižnom međunarodnom festivalu kreativnosti u Cannesu, onu za najboljeg oglašivača na svijetu. Upravljao je komunikacijom McDonald’sa u 118 država diljem svijeta, a upravo je zarazni slogan i’m lovin it – i melodija koju već godinama svakodnevno pjevuše milijuni ljudi – niz godina bio pod njegovim vodstvom.

Najavljen je dolazak i Yousefa Tuqana Tuqana koji je Global Design & Innovation Principal Director and Digital Evangelist Accenture Interactivea: ovaj vizionar digitalnog marketinga svjetskog glasa o digitalnim trendovima budućnosti i mitovima već godinama predaje u Cannesu kao jedan od najpopularnijih predavača ovog cijenjenog festivala.

Foto: Matija Habljak/PIXSELL

Direktorica Dana komunikacija i programa festivala, Dunja Ivana Ballon, podijelila je svoja očekivanja za 2019. godinu: “Ove godine u Rovinju brišemo granice i povezujemo se s cijelim svijetom. Potvrdili smo dolazak globalnih lidera na festival, stoga su moja očekivanja vrlo jasna – da Hrvatska tijekom ta tri dana postane centar komunikacijske industrije.”

Davor Bruketa, predsjednik Uprave HURA-e naglasio je: “Na Dane komunikacija dovodimo najaktualnije svjetske prakse od Amerike do Azije, što je za tržište poput našeg zaista prilika za učenje i konstruktivne rasprave.”

Foto: Borna Filić/PIXSELL

Matt Biespiel marketinška je zvijezda i stručnjak koji je dvije godine zaredom brendu osvojio titulu najefikasnijeg brenda na svijetu.

Uz prvo mjesto na Effie indeksu, u ulozi globalnog direktora marketinga McDonald’sa osvojio je i najpoželjniju nagradu na prestižnom međunarodnom festivalu kreativnosti u Cannesu, onu za najboljeg oglašivača na svijetu.

Upravo je zarazni McDonald’sov slogan i’m lovin it – i melodija koju već godinama svakodnevno pjevuše milijuni ljudi – niz godina bio pod njegovim vodstvom. Kao globalni direktor marketinga ovog efikasnog brenda, upravljao je njegovom komunikacijom na tržištima 118 država diljem svijeta.

Čovjek koji je McDonald’su osvojio ove prestižne titule karijeru je započeo u agencijama Ogilvy & Mather i Y&R te godinama gradio uspješne marketinške kampanje za Visu i Olimpijske igre (SAD). Google, Facebook, FIFA i Coca-Cola samo su neka od zvučnih imena za čiji je izvanredan brending zaslužan.

“Why Your Brand Needs Charisma to Grow” predavanje je koje će otkriti kakvu priču brend treba graditi da bi u trenu zapalio prodaju, a u isto vrijeme održao vrijednosti kojima je stvorio ciljanu publiku. Tajna efikasnog marketinga po njemu je u karizmi, smislu za šarm, a svima u ovoj industriji poručuje: “Statistika vam potvrđuje jeste li u pravu, tehnologija daje svrhu onome što radite, ali jedino vas kreativnost čini posebnima.”

Foto: Matija Habljak/PIXSELL

Yousef Tuqan Tuqan vizionar je digitalnog marketinga i jedan od najboljih predavača međunarodnog festivala Cannes Lions koji već niz godina inspirira nove generacije arapskih tehnoloških poduzetnika.

Yousef Tuqan Tuqan globalni je direktor inovacija Accenture Interactivea – konzultantske tvrtke koja posluje u 120 država i 40 industrija te je jedna od najsnažnijih u pružanju digitalnih, tehnoloških i operativnih usluga top kompanijama poput Nestléa, Microsofta, American Expressa, Vise i brojnih drugih velikih klijenata – a za sebe tvrdi da diktira digitalne trendove budućnosti.

“The New Tribes of Arabia” predavanje je u kojem će govoriti o rastućem arapskom tržištu i digitalnoj povezanosti na Bliskom istoku te načinima na koje mladi Arapi, jedna od najdominantnijih skupina na YouTubeu (s 510 mil. pogleda dnevno!) s velikim prodorom na društvene mreže i sve snažnijom zastupljenosti žena funkcionira u vremenima političkih nemira. Ova generacija, kako tvrdi, ne pripada nikamo, no ujedno pripada svugdje, što je okosnica života digitalnog svijeta uopće – a primjerima kreativnosti koje sve posjetitelje mogu inspirirati, dokazat će da se hrabrost u komunikaciji uvijek isplati, unatoč ograničenjima i preprekama.

Yousefovo iskustvo bivšeg izvršnog direktora inovacija Leo Burnett/Publicis Grupe za Bliski istok i Sjevernu Afriku te strast za tržišno komuniciranje učinili su njegova predavanja u Cannesu jednima od najpopularnijih, a uz ekspertizu, njegovi su upečatljivi nastupi prepoznati i na Harvardu te nekima od najvećih festivala u našoj industriji: Cannes Lionsu, SXSW-u, Eurobestu i Dubai Lynxu, a sada i na Danima komunikacija.

Povjerenje koje se temelji na prijašnjim izvrsnim iskustvima vidljivo je i po tome što je smještaj u hotelu Lone rasprodan prije nego što su najavljeni prvi predavači – stoga požurite i osigurajte svoj smještaj na poveznici.