Crno-bijeli dizajn Dana komunikacija za tisuću nijansi komunikacija

Tim profesionalaca uz Jelenu Babić i Svena Sorića ujedinio se kako bi DK festivalu s neopisivo dobrom atmosferom osvježio izgled i izravno poručio: “Fuck advertising. Love advertising.”

DK je prepoznat kao jedan od najboljih festivalskih događanja na svijetu prema British Association Excellence Awardsu zbog svog out-of-the-box pristupa, a ovih je dana ponovno otvorio prijave – i to ni više ni manje nego novim vizualnim identitetom i naglašenom željom za promjenom nabolje u komunikacijskoj industriji i društvu. Ona je jednaka kao i prije, samo u izravnijem i samosvjesnijem tonu.

DK nisu tu kako bi vam govorili o digitalnoj transformaciji, proaktivnosti i interakciji s kupcima – a definitivno vas neće pokušavati uvjeriti da tržišno komuniciranje ne može biti obmanjujuće. No festival postoji kako bismo okupili svjetske face, ucrtali put uspjeha struci i otvorili joj nova vrata. Promjena počinje od nas, a s njima ćemo zajedno shvatiti kako. I upravo zato…

Fuck advertising. Love advertising. Fuck PR. Love PR. Fuck technology. Love technology. Fuck CEO. Love CEO. @ DK2020.

Iza novog koncepta DK-a stoji Jelena Babić, koja je – osim što vodi projekt rebrandinga te uz HURA-in tim vrijedno radi na organiziranju novoga izdanja festivala – najbolje prepoznala, pretočila u riječi i redefinirala filozofiju festivala.

Za vizualni je identitet, koji se oslanja na filozofiju festivala, zaslužan mladi perspektivni grafički dizajner Sven Sorić, čija je praksa i inače fokusirana na dizajn vizualnih identiteta, knjiga i publikacija za institucije u kulturi ili nezavisnoj kulturnoj sceni: Novi vizualni identitet DK2020 predstavlja radikalni rez s dosadašnjim identitetom, a informiran je ovogodišnjim Fuck/Love imageom festivala. Crno-bijeli (anti)kolorit korespondira s ambivalencijom imagea, a dominantna ga tipografija glasno komunicira. Strogi grid naizmjeničnih horizontalnih traka omogućava prilagodbu različitim proporcijama oglasa u digitalnim i tiskanim medijima, dok šum slike i gradijenti razbijaju dojam plošnosti, koji bi u suprotnom prevladao.

Izvedbeno rješenje vizualnog identiteta radi se u suradnji s kreativcima agencije Imago Ogilvy, a zajedno s ostatkom tima osigurat će da iskustvo festivala i ove godine bude upečatljivo i nezaboravno.

Prijave su otvorene, a organizatori pozivaju da se svi zainteresirani požure jer early bird ponuda neće trajati zauvijek. A navodno će i smještaj uskoro planuti. Vidimo se na Danima komunikacija.