Dentsu Hrvatska pokrenula web-stranicu za borbu protiv bacanja hrane
Znate li da čak trećina globalno proizvedene hrane završi u otpadu? U Europi se po glavi stanovnika baca otprilike stotinjak kilograma hrane godišnje! U svjetlu problema s kojima se suočavamo i u Hrvatskoj, zbrinjavanju otpada i galopirajuće inflacije, važno je efikasnije raspolagati hranom, kako radi poboljšanja sadašnjeg života tako i radi očuvanja budućnosti.
Nošena time, vodeća grupa za marketinško komuniciranje dentsu Hrvatska pokrenula je web-stranicu na kojoj možete pronaći savjete o tome kako se boriti protiv neodgovornog bacanja hrane uz inspirativne recepte, savjete i trikove. Posjetite nisamzabacit.com i inspirirajte se receptima i savjetima. Dizajn web-stranice, logotipa, sav sadržaj i idejno rješenje rezultat su jednodnevnog volonterskog rada hrvatskog dentsu tima.
Vjeko Srednoselec, COO dentsu Hrvatska, društvo smatra četvrtim i najvećim dionikom tvrtke, a izuzetno važnim smatra što je upravo prva tema Zero Waste. Social Impact izuzetno je ambiciozna strategija koju smo razvili lokalno, regionalno i globalno. Održivost u svijetu treći je i najvažniji stup naše strategije društvenog utjecaja i sretan sam što mogu konstatirati da su gotovo svi ljudi u našem uredu na neki način sudjelovali u ovom projektu, kaže Srednoselec.
Dva volonterska dana godišnje za bolje društvo
Današnje društvo suočava se s brojnim izazovima poput klimatskih promjena te biološke raznolikosti koje uzrokuju nesigurnost. Poduzeća i brandovi pod pritiskom su da odgovore na ove izazove, a građani se pozivaju na promjene. Upravo zato dentsu je povodom svog 121. rođendana pokrenuo prvi dan zajedničkog volontiranja na globalnoj razini, One Day for Change. Više od 45 000 ljudi u 145 zemalja pozvano je na volontiranje. Uredi od Zagreba do Bukurešta, Londona do Lisabona sudjeluju u različitim akcijama. Ovogodišnja je tema Zero Waste in a sustainable world, a timovi diljem svijeta provode akcije recikliranja, čišćenja i mobiliziraju ljude da sudjeluju u projektima.
Dentsu već godinama svim svojim zaposlenicima osigurava dva volonterska dana godišnje kako bi ih proveli radeći projekte koji su im bliski, a u Hrvatskoj je dio volontiranja bio i The Code, program podrške mladim talentima u rastu i razvoju mekih vještina.
Uspjeh projekta One Day for Change u Hrvatskoj ubrzat će napredak prema globalnom cilju koji želi potaknuti milijardu ljudi da donesu odluke koje pomažu u podizanju razine odgovornosti prema robi široke potrošnje, jer upravo su mali koraci najsnažniji alat za nastanak dugotrajnih, stabilnih i čvrstih promjena koje su potrebne planetu.