Dizajnerski uzor, žena koja razbija staklene stropove i Forbesov TOP 25 kreativac impresionirali sudionike Dana komunikacija
Drugi dan festivala okupio je neke od najjačih svjetskih kreativaca, koji su s domaćim komunikacijskim stručnjacima podijelili tajne svoga uspjeha.
Ako ne naučite jezik biznisa, sputat ćete vlastiti rast i biti svedeni na izvršavatelje zadataka, poručio je Chis Do, jedan od razloga zašto je rovinjski hotel Lone drugoga festivalskog dana brujao zanimljivim raspravama. Ovom su se glasnom i brutalno iskrenom introvertu u programu Dana komunikacija u petak pridružili Merlee Jayme, powered by dentsu Croatia, jedna od samo 8 žena među sto najvećih svjetskih kreativaca, kao i Rei Inamoto, powered by Zagrebačka banka, kojega je Forbes uvrstio na svoj popis 25 najboljih kreativnih direktora svijeta.
Milijunima koji ga prate na društvenim mrežama to nije nikakva tajna – a ni brojnim kreativcima koji su zbog njega u Rovinj putovali iz inozemstva – a sada se i rovinjska publika uvjerila u činjenicu da Chris Do nevjerojatnom karizmom osvaja sve pred sobom. No nije sve u riječima: Chris je jasnim primjerima iz prakse i vlastitim iskustvom na 360° stageu festivala objasnio kako postići eksponencijalni organski rast, stvoriti visokokvalitetne ideje koje se brzo šire koristeći isprobane metode te imati impresivan angažman; od strategije preko izvršenja do višemilijunskog poslovanja.
O procesu od ideje do egzekucije govorila je i Merlee Jayme, powered by dentsu Croatia, neumoljiva poduzetnica bez dlake na jeziku koja vlada kreativnom industrijom i pritom svoju kreativnost koristi za dobrobit čovječanstva. Iako stakleni strop agencijskog svijeta ima mnoge slojeve, Jayme zna kako ga razbiti, a na predavanju je podijelila svoje iskustvo u borbi s nevidljivim barijerama te svima dala savjete i smjernice za zajednički rast i nadilaženje nejednakosti. Ako unaprjeđujemo brendove na kojima radimo, zašto to ne činimo i s vlastitim stavovima i mislima? Bolji svijet počinje upravo s nama, istaknula je.
S njom se složio i Inamoto, powered by Zagrebačka banka, koji je projekte koji mijenjaju svijet kreirao za brendove kao što su Audi, Google, Nike i Xbox, a njegovi su projekti ostvarili svjetski značaj. Sudionicima festivala na svom je primjeru objasnio kako su kreativnost i ispunjen život povezani – i da ne treba odabrati samo jedno: Kada razmišljam o svom životu za 20 godina, shvaćam da je najvažnije od svega da budem sretan. Čak i ako se ne ostvari, to je rizik u koji sam odlučan uložiti.
Sve koji su propustili predavanja ovih nevjerojatnih kreativaca razveselit će vijest da se Chris Do na pozornicu vraća još jednom: u subotu, trećega festivalskog dana, u svom će prepoznatljivom stilu – s pločom i markerom i u izravnoj interakciji sa sudionicima – pokazati zašto je miljenik publike.
Nakon uspješna dva dana sudionike festivala očekuje subota ispunjena vrhunskim predavanjima: na glavnu će se pozornicu popeti još i Olga Gutiterrez de la Roza, stručnjakinja za kognitivne, bihevioralne i vizualne znanosti u struci i donedavno globalna šefica za dizajn proizvoda FMCG diva Procter & Gamble; Rachel Lowenstein, powered by GroupM, globalna direktorica inkluzivnih inovacija Mindsharea; Vidya Manmohan; osnivačica kreativnog konzorcija V4Good te dugogodišnja izvršna kreativna direktorica Grey MENA i drugi. Program će ugostiti i vodeća imena hrvatske industrije u inspirativnim razgovorima.
Više informacija o festivalu potražite na www.danikomunikacija.com.