Dron dostavljao šampanjce gostima na jedinstvenom Mumm partyju
Agencija za odnose s javnošću Komunikacijski laboratorij organizirala je za klijenta Pernod Ricard jedinstven party. Boce šampanjca Mumm Grand Cordon posluživane su gostima putem drona direktno na njihov stol.
Tijekom dvodnevnog partyja u hvarskom Hula Hula beach baru, posjetitelji su uživali u performansu koji im je priredio Mumm. Predstavljen je najnoviji dizajn Mumm Grand Cordon šampanjca koji je, prilikom svake narudžbe, bio dostavljen na jedinstven način. Naime, luksuzne nove boce su po prvi put u Hrvatskoj bile prenošene dronom preko mora izravno na stol gosta, istovremeno popraćene uzbudljivom glazbom i atraktivnim vizualnim efektima.
Hrvatska se tako ponovo pokazala kao svjetska party destinacija s Hvarom kao domaćinom Mumm partyja. Nakon niza vrhunskih partyja u svjetski poznatim klubovima kao što su Pacha i Yemanja na Ibizi, legendarnim Tropicano, Cava Paradiso, Astra, Voide i Super Paradise u Mykonosu, budućnost je stigla i u Hula Hula beach bar koji je zbog svoje ekskluzivnosti, ali i blizine moru, idealna lokacija za ovakvu vrstu događaja. Naime, dronovi sa šampanjcima su se pripremali na brodovima usidrenim u neposrednoj blizini kluba.
Sličan party se nedavno održao i u New Yorku gdje je javnosti premijerno predstavljen novi dizajn boce. Zvijezda filma Sumrak i globalni brend ambasador Kellan Lutz na motociklu je dostavio šampanjac baš kao i u Mummovom filmu „Daring Delivery“. Film utjelovljuje Mummovu posvećenost odvažnosti i inovaciji, a Lutz je istaknuo kako je to bio najzahtjevniji projekt što se tiče izvedenih akrobacija.
Novi dizajn boce najinovativniji je u 189 godina dugoj povijesti Maison Mumma. Ime šampanjca i njegov prepoznatljiv logo ispisani su zlatnim slovima izravno na staklo, a crvena vrpca Cordon Rouge, inspirirana najvišom civilnom nagradom u Francuskoj Légion d’Honneur, utisnuta je u tijelo boce. Legendarna vrpca postala je sinonim za vrhunsku zabavu diljem svijeta popraćenu nezaboravnim interaktivnim doživljajem i energičnim glazbenim programom.
Komunikacijski laboratorij je nezavisna regionalna agencija za tržišno komuniciranje, odnose s javnošću, upravljanje digitalnom komunikacijom i organizaciju događaja. Osnovana je 2004. godine pod imenom Abrakadabra integrirane komunikacije i u potpunom je domaćem vlasništvu. Agencija pruža komunikacijsku potporu svojim klijentima iz dva regionalna ureda, Zagreba I Beograda. Agencija je član brojnih strukovnih udruga u zemlji i u svijetu, poput međunarodne mreže nezavisnih agencija Novum Worldwide, strukovne udruge koja okuplja djelatnike iz područja odnosa s javnošću HUOJ te Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA).