EACA podupire Ad Net Zero: Oglašivačka industrija ujedinjena u borbi protiv klimatske krize
Europska udruga društava za tržišno komuniciranje (EACA), čija je aktivna članica i HURA, podržava uvođenje programa Ad Net Zero na globalnoj razini, programa za smanjenje emisije ugljičnog dioksida u oglašivačkoj industriji na nulu do 2030. godine.
Uoči globalnog summita Ad Net Zero, Europska udruga agencija za tržišnu komunikaciju (EACA), čija je aktivna članica i HURA, podržat će inicijativu Ad Net Zero bliskom suradnjom s velikim holding tvrtkama, oglašivačima te regionalnim i lokalnim udruženjima agencija. Summit Ad Net Zero održat će se u studenom, kao i konferencija COP27 (Konferencija o klimatskim promjenama) u organizaciji UNICEF-a.
Na ovogodišnjem Cannes Lions festivalu najavljen je cilj nove skupine Global Ad Net Zero – brzo uspostavljanje međuinstitucijskih koalicija na ključnim tržištima. Skupina je trenutačno usmjerena na pokretanje ogranaka u SAD-u, Singapuru i EU-u, te na suradnju s britanskim timom, koji je pokrenuo lokalni program u studenom 2021.
Tamara Daltroff, glavna direktorica EACA-e, tom je prilikom komentirala: Kao zagovornicama održive industrije, agencijama je dobro poznato da potrošači, kao i politička scena, sve češće zahtijevaju uvođenje promjena. Pomoću načela inicijative Ad Net Zero, agencije će lakše ploviti tim vodama te će, bez obzira na geografsku lokaciju, biti u mogućnosti doprinijeti ovoj inicijativi i njezinim krajnjim ciljevima.
Neke od najvećih holding tvrtki pridružile su se inicijativi: Havas, Interpublic Group, Omnicom, Publicis Groupe, WPP, Unilever, Google, Meta i Sky. Inicijativu podupiru i trgovačka tijela SAD-a (4A, ANA), WFA kao predstavnik globalnih oglašivača, IAB, VoxComm te IAA. Ascential, vlasnici LIONS-a, igrali su veliku ulogu u sazivanju ove međunarodne inicijative za suzbijanje klimatske krize.
Ad Net Zero pruža akcijski plan od pet točaka kojima se obvezuje na smanjenje emisija ugljika oglašivačke industrije na nulu do 2030., a tvrtke se obvezuju na robusne i provjerene planove smanjenja emisija. U okviru inicijative oglašivačka industrija obvezuje se i na uporabu moći oglašavanja za ubrzavanje prijelaza na održivije proizvode i usluge za potrošače. Program proveden u UK-u pruža smjernice za razvoj na drugim tržištima, uz fleksibilnost prilagodbe i razvojna rješenja specifična za tržište, kao i lako dostupne alate poput AdGreen kalkulatora emisije ugljičnog dioksida.
Globalna industrija oglašavanja, prema ulaganjima u oglašivačke medije, vrijedila je 594,322 milijarde dolara u 2020. Čak 89.3 % ove potrošnje dijeli se na 20 najboljih oglašivačkih tržišta, a program će se upravo na tih dvadeset usredotočiti nakon SAD-a i Singapura.
Summit Ad Net Zero održat će se online 9. i 10. studenog 2022. te su svi stručnjaci u području oglašavanja dobrodošli besplatno prisustvovati raspravama. Teme rasprave bit će napredak u području provedbe inicijative Ad Net Zero te izazovi s kojima se oglašivačka industrija mora uhvatiti ukoštac.