Effie Awards Europe 2019 odabrao 36 finalista
Kampanje iz Belgije, Češke, Danske, Finske, Francuske, Njemačke, Slovenije, Španjolske, Švicarske, Ukrajine i Ujedinjenog Kraljevstva natjecat će se za prestižnu titulu najefikasnijih europskih marketinških projekata.
Žiri prvoga kruga, u kojemu su i hrvatski predstavnici Ante Šalinović i Dino Bijač, odabrao je 36 kampanja koje će se natjecati za prestižne nagrade natjecanja Effie Awards Europe 2019. Effie Europe godišnje je natjecanje koje nagrađuje najefikasnije međunarodne komercijalne komunikacijske kampanje u Europi. Simbol je marketinške kvalitete i učinkovitosti te slavi partnerstvo klijenata i agencija. Projekti koji su se plasirali u finale radovi su agencija iz Belgije, Češke, Danske, Finske, Francuske, Njemačke, Slovenije, Španjolske, Švicarske, Ukrajine i Ujedinjenog Kraljevstva. Cjelovit popis finalista dostupan je na poveznici.
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Žiri je predvođen predstavnicima klijenata te agencija: žirijem su predsjedali Bastien Schupp (Vice President, Global Brand Strategy and Marketing Communication, Groupe Renault) te Harjot Singh (Chief Strategy Officer, McCann Worldwide). Žiri drugoga kruga sastat će se 26. i 27. lipnja kako bi ocijenio kampanje koje su ušle u uži izbor. Okupit će gotovo 40 predvodnika europske industrije iz 17 zemalja te odlučiti o ovogodišnjim pobjednicima. Popis članova žirija drugog kruga možete pogledati ovdje. Pobjednici će biti proglašeni na svečanoj dodjeli u Bruxellesu 15. listopada 2019, a o dodjeli se više informacija može pronaći na www.effie-europe.com.
Podsjećamo, još su uvijek aktualne prijave za posebne ovogodišnje kategorije. Best of the Best Europe odaje priznanje najučinkovitijim marketinškim pothvatima u Europi, a mogu se prijaviti svi projekti koji su osvojili Grand Prix i/ili zlatni Effie u Europi 2018. godine. Kategorije Positive Change Brands objedinjujuju želju za prepoznavanjem brendova s marketinškim programima koji su utjecali na javnost u aspektima donošenja odluka o ekološkoj održivosti ili su razvili ekološki održive proizvode i usluge. Uvedena je još jedna kategorija – Marketing & Business Solutions – koja će nagrađivati akcije i poslovne ideje koje su imale izrazito pozitivan utjecaj na marketinško pozicioniranje brenda, proizvoda ili usluge, a više informacija možete pronaći na poveznici. Zadnji je rok za prijave 31. srpnja, a finalisti ovih kategorija bit će proglašeni u rujnu.
Natjecanje Effie Awards Europe organizira EACA (European Association of Communications Agencies) uz potporu Facebooka, Googlea, EDAA-e (European Interactive Digital Advertising Alliance), organizacije The European Publishers’ Council, WARC-a, platforme Adforum.com, Procter & Gamblea, Nielsena, creativebriefa i Viva Xpress Logisticsa.
Dodjelu nagrada Effie u Hrvatskoj organizira HURA (Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje), a oglašivačima je to najvažnije natjecanje u domaćoj industriji tržišnih komunikacija.