Farina speciale brašno najbolje je pakiranje u 19/20.

Studio Size osmislio je liniju pakiranja koja odskaču od uobičajenog, konzervativnog dizajna ove kategorije proizvoda i za to dobio nagradu Hrvatskog dizajnerskog društva na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20.

Osim svojom estetikom, pakiranja se ističu i funkcionalnošću. Informacije su maksimalno reducirane, a u fokus je stavljena tipografija i naziv proizvoda, kako bi kupci brzo i lako prepoznali o kojoj se vrsti brašna radi.

Farina Speciale brašna namijenjena su mlađim potrošačima koji vole eksperimentirati u kuhinji i isprobavati drugačije recepte poput kruha od pirovog, zobenog ili heljdinog brašna. Njima je svaka namirnica bitna, a bitno im je i pakiranje proizvoda, koje osim što se mora istaknuti na polici dućana, mora izgledati atraktivno i na njihovom Instagramu.

Zato je osim dizajna pakiranja Size osmislio i komunikacijsku platformu Kruha i igara koja pozicionira Farina Speciale brašno ne samo kao kvalitetnu namirnicu, nego i kao lifestyle proizvod koji promiče filozofiju eksperimentiranja u kuhinji.