Forum IZAZOV 2020 pomiče granice organizacije događanja u Srbiji!

Šesti regionalni forum komunikacijskih lidera IZAZOV 2020 održat će se od 2. do 4. lipnja, kako je i planirano, ali u nešto drugačijem formatu.

Imajući u vidu trenutnu situaciju s virusom COVID-19, Marketing mreža, koja je organizator foruma, odlučila je IZAZOV ove godine održati online. Pored toga, umjesto dva, ovogodišnji događaj trajat će tri dana, a održava se pod sloganom “Don’t beautify the world, CHANGE IT”.

“Ubrzane promjene i digitalizacija koje su uzrokovane trenutnom globalnom krizom potaknule su i nas da se transformiramo, prihvatimo trendove i nastavimo dalje s umrežavanjem i edukacijom struke, ali i pokretanjem veoma važnih tema za sve sudionike na tržištu marketinških komunikacija. Svi govorimo o promjenama, a upravo sada je pravi trenutak da napravimo korak naprijed i te promjene zaista i sprovedemo u djelo. Kao struka moramo prihvatiti izazove i ne smijemo stati, zato nam se pridružite početkom lipnja na inovativnom, interaktivnom online IZAZOV-u”, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO Marketing mreže.

Ovogodišnji forum IZAZOV pomiče granice organizacije događanja u Srbiji, a okupit će najvažnija imena iz domaćeg i regionalnog svijeta marketinga, PR-a i digitalnih komunikacija. Na online događaju očekuje se prisustvo više od 500 kompanija i agencija iz cijele regije.

Program online foruma ostaje isti kako je i najavljeno, a novina je mogućnost organizacije sastanaka i speed datinga kompanija i agencija tijekom tri dana trajanja foruma.

Ovogodišnji događaj otvorit će Heli Ruotsalainen, Business Development Director, Dentsu Aegis Network, koja je ujedno i glavni govornik foruma IZAZOV 2020. Ona će govoriti na temu “Be a silobreaker: How marketing can drive digital transformation”, odnosno na koji način agencije mogu pomoći kompanijama u ovom procesu.

Teme foruma bit će i migracije zaposlenih – kako privući i zadržati ljude u kompanijama i agencijama u eri krize talenata; B2E model poslovanja budućnosti; hyper convenience sindrom; tko postavlja pravila igre i tko preuzima odgovornost za (ne)uspjeh; ali i postoji li recept za postizanje uspjeha na regionalnom tržištu i s kojim se problemima susreću agencije i kompanije koje posluju na regionalnom nivou. Na forumu će se također govoriti i o tome kako osigurati održivo i skalabilno poslovanje te prilagoditi proizvode i usluge novim zahtjevima tržišta, kao i kakvo nam iskustvo brendovi kreiraju i kako da brendovi budu više – human, emotional i engaging.

Poseban segment foruma bit će posvećen poticanju dijaloga između agencija i kompanija kroz različite tipove interaktivnih radionica. U okviru radionica, svoje studije slučaja predstavit će, između ostalih, i kompanije MARS, Bekament, Apatinska pivara, Bambi, Forma Ideale, Vip Mobile, PepsiCo i Ušće Shopping Centar.

Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2020 bit će predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regiji, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija Smart+ Research.

Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs

Forum IZAZOV 2020 podržale su agencije partneri Ovation BBDO, Headline, Degordian, DPC Group, Smart+ Research, Alma Quattro, Info Media Group, kao i Novaston Marketing Consultancy, Chameleon Rental, Propix, Represent System, Kreativa New Formula an element of Alkemy, V+O Communications, New Moment New Ideas Company i Šema Production. Kompanije koje su podržale ovogodišnji forum su Vip Mobile, Marbo Product, Microsoft, Bambi, Apatinska pivara, Forma Ideale, Grand kafa, Knjaz Miloš i UniCredit banka.