Francusko-hrvatska gospodarska komora je uz Beaujolais nazdravila novom vizualnom identitetu

Svake godine, treći četvrtak u studenom, ljubitelji vina diljem svijeta obilježavaju Beaujolais Nouveau Day – dan kada se otvara prvo vino godine, svježi i mladi Beaujolais Nouveau. Ova tradicija, duboko ukorijenjena u francuskoj regiji Beaujolais, slavi vino proizvedeno od sorte grožđa Gamay, poznato po svom voćnom i laganom okusu.

Nives Pavlinović, Ataše u Uredu za ekonomske poslove, Veleposlanik Fabien Fieschi, predsjednica Višnja Ježić Sorić, Sylvain Geranton (Savjetnik za gospodarstvo u Uredu za ekonomske poslove Veleposlanstva FR) i Barbara Jadrijević (Ataše u Uredu za ekonomske poslove)

I ove je godine Francusko-hrvatska gospodarska komora obilježila ovaj poseban dan proslavom u Hotelu Mövenpick Zagreb. Večer posvećena slavlju francuske kulture tradicionalno je okupila uzvanike iz poslovnog svijeta i diplomacije, kao i ljubitelje francuske kulture. Druženje je otvorila predsjednica Višnja Ježić Sorić, nakon koje je nadahnuti govor o simbolici Beaujolaisa održao francuski ambasador u Hrvatskoj, gospodin Fabien Fieschi. Uz zabavni program i koncert Marka Tolje, na događaju je predstavljen novi logo i vizualni identitet Komore.

Alen Grozaj, Creative lead, Publicis

Novi vizualni identitet, osmišljen od strane agencije Publicis, dugogodišnje članice Komore, simbolizira modernizaciju i kontinuitet u jačanju gospodarskih veza između Hrvatske i Francuske. Inspiriran elegancijom i modernom vizijom velikog francusko – rumunjskog kipara Constantina Brancusija, novi logo odražava kreativnost, inovaciju i jedinstvo, naglašavajući snažne kulturne i gospodarske veze dviju zemalja.

Najavljen je i i novi, moderan dizajn web stranice Komore, kao i imenik članova Komore koji će biti dostupan u digitalnom i fizičkom obliku, čime će se dodatno olakšati povezivanje među članovima i širenje poslovnih prilika. Francusko-hrvatska gospodarska komora neprofitna je nevladina organizacija koja okuplja više od 50 tvrtki i predstavništava francuskih kompanija, investitora i izvoznika, a ova večer još je jednom potvrdila važnost ovakvih događaja u jačanju kulturnih i poslovnih veza između Hrvatske i Francuske.