Futura DDB Zagreb postaje glavna marketinška agencija za Pepco u Adria regiji
Pepco, vodeći europski maloprodajni lanac u value segmentu koji kupcima nudi odjeću za cijelu obitelj i proizvode za kućanstvo, a koji je u Hrvatskoj prisutan od 2017. godine, najnoviji je klijent u portfelju marketinške agencije Futura DDB Zagreb. DDB Warsaw postala je tako krovna kreativna agencija za CEE regiju, dok je Futura DDB Zagreb istovremeno postala HUB za Adria regiju (Hrvatska, Slovenija Srbija).
Suradnja s Pepcom dodatna je prilika za potvrdu stručnosti našeg iskusnog tima i vjerujem da ćemo kvalitetnim i kreativnim rješenjima doprinijeti ostvarivanju ciljeva kompanije u Adria regiji. Raduje nas što imamo priliku surađivati s Pepcom koji se sve više okreće održivim izvorima kako bi se smanjio negativan utjecaj na okoliš jer smatra da kao brzorastući brend ima odgovornost prema društvenom i prirodnom okruženju, izjavila je Dragana Josipović, regional business development director Future DDB, dodajući kako su u agenciji posebno zadovoljni što nastavljaju s uspješnim širenjem agencijskog portfelja klijenata među kojima su i McDonald’s Hrvatska te Studenac.
Sa spomenutim aktivacijama Futura DDB Zagreb kreće u posljednjem kvartalu ove godine, dok će se u međuvremenu formirati tim i usklađivati procesi.