Golden Drum 2023: Upoznajte One-Channel žiri!

O najboljim projektima odlučivat će i hrvatski kreativac Marin Ostojić (ZOO agencija)!

Novo izdanje Golden Druma održat će se u Portorožu u Sloveniji 9. i 10. listopada 2023. Festival svake godine slavi najbolje ideje, kroz natjecanja nagrađuje najbolje kreativne timove i pojedince koji su ostavili svoj trag u industriji, one koji su uspjeli udahnuti dušu u sjajnu ideju, a u nastavku predstavljamo One-Channel žiri!

Voditelj žirija je Pancho Cassis, Partner i Glavni kreativni direktor, DAVID, SAD/Španjolska, a uz njega će žirirati i:

  • Luka Bajs, Executive Creative Director, SHIFT, Slovenia
  • Serena di Bruno, Executive Creative Director, DLVBBDO, Italy
  • Angel Iskrev, Creative Director and Co-Founder, proof., Bulgaria
  • Orkhan Kerimov, Founder, Endorphin Advertising Agency, Azerbaijan
  • Angeliki Kornelatou, Group Creative Director, Ogilvy Athens, Greece
  • Jānis Milzarājs, Creative Director, humble, Latvia
  • Marin Ostojić, Creative Director, ZOO agency, Croatia
  • Kuba Przeszłowski, Deputy Creative Director, DDB Warsaw, Poland
  • Caroline Riis, Senior Creative, TRY, Norway
  • Simona Suman, Executive Creative Director, MRM Romania
  • Orsolya Szládovics, Creative Director, Wavemaker, Hungary
  • Josephine Wallin Ankarstrand, Creative Director and Partner, Le Bureau, Sweden.

Velika je čast ove godine voditi One-Channel žiri na Golden Drum festivalu, posebice tijekom samih datuma festivala jer su idealni za pregled svega što se dogodilo tijekom godine, te sam siguran da ćemo puno naučiti i nagraditi radove koji su se doista istaknuli u 2023. godini, radosno je izjavio Pancho Cassis, partner i globalni glavni kreativni direktor u tvrtki DAVID, SAD/Španjolska, predsjednik One-Channel žirija.

One-Channel dio je natjecanja s fokusom na specifične radove koji koriste samo jedan način dolaska na tržište kako bi prenijeli i komunicirali svoju poruku. Kreativna primjena one-channel komunikacije, kao i njezine prednosti i učinkovitost, trebaju biti prikazani u projektima u ovom dijelu. On naglašava jedinstvene radove koji se prezentiraju samo preko jednog komunikacijskog kanala, za razliku od Omni-Channel sekcije.

Ovaj odjeljak ima 6 grupa od kojih svaka ima više kategorija: Film; Print; Out of Home;
Audio; Digital, Mobile & Technology; Design.

Više informacija pronađite na službenim stranicama!