Golden Drum objavio izvješće s ovogodišnjeg festivala
Golden Drum Report ističe najzanimljivija događanja s 26. izdanja Golden Druma, međunarodnog festivala kreativnosti, koji se održao 17. i 18. listopada u Portorožu.
Gotovo je 1000 polaznika došlo u Portorož poslušati više od 40 izvanrednih predavača, saznati rezultate natjecanja u kojem su sudjelovali kreativni radovi iz 26 zemalja, družiti se s kolegama iz industrije te slaviti i promicati kreativnost.
Najsjajnijim zvijezdama industrije oglašavanja dodijeljeno je 37 zlatnih, 67 srebrnih i 9 Grand Prix nagrada. McCann Worldgroup ponijela je nagradu za najuspješniju agencijsku mrežu, Publicis Italy proglašena je najuspješnijom agencijom, SOK Media najuspješnijom nezavisnom agencijom, dok je Brand Grand Prix odnijela IKEA.
Sve su ove informacije, ali i puno više, sada dostupne u e-publikaciji (powered by Edition Digital), kojom se polaznici mogu prisjetiti svih sjajnih trenutaka iz Portoroža, ali i svi koji nisu sudjelovali mogu saznati što se sve događalo na festivalu. Uz to, publikacija služi kao podsjetnik na sljedeće izdanje festivala, koje će se održati od 7. do 9. listopada 2020. u Portorožu u Sloveniji.
Više informacija o festivalu Golden Drum potražite na www.goldendrum.com.