Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda osvojili MIXX 2021 Best in Show

Na zagrebačkom Tuškancu u sklopu događanja DK Home presented by A1 proglašeni su pobjednici natjecanja MIXX, koje, po međunarodnoj licenci IAB-a, jedanaestu godinu u Hrvatskoj nagrađuje najbolja digitalna ostvarenja.

Na dugo iščekivanom događanju DK Home presented by A1 na zagrebačkoj Ljetnoj pozornici Tuškanac proglašeni su pobjednici nagrade MIXX, te su nagrađene najbolje digitalne kampanje i digitalni alati/platforme u području tržišnih komunikacija.

MIXX je natjecanje koje, po međunarodnoj licenci IAB-a, nagrađuje najbolje digitalne kampanje. Kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom Best in Show nagradio projekt 100% COVID Free putovanje Gradske knjižnice Poreč i agencije Studio Sonda. Uz Best in Show, proglašeno je i 12 pobjednika kategorija natjecanja.

Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekt Lito je tamo di si ti osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign.

Vile Botinec i Younited agency osvojili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation s projektom Novi standard Novog Zagreba.

Zagrebačka pivovara i Degordian pobjednici su kategorije Cross Media Integration Campaign s projektom Opjevani junaci.

HURA i Izone za projekt #jedvačekam osvojili su nagradu Best COVID/Earthquake Crisis Campaign.

Priznanje kategorije Best Media Strategy pripalo je A1 Austria Group i agenciji BBDO Zagreb za projekt Switchaj na najboljoj mreži.

Kaufland i I to nije sve! proglašeni su najboljima u kategoriji Best Branded Content s projektom Kako se jede u Hrvatskoj.

Podravka i Human interaction company s projektom Coolinarika 2021 najbolji su u kategoriji Best Website.

Priznanje u kategoriji Best Mobile App dobio je projekt LAQO mobile app klijenta Croatia osiguranje te agencije Shape 404.

Pipi Beverages i agencija Imago Ogilvy s projektom #volitePipi zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.

Pobjednici kategorije Best Search su Birgon i Arbona s projektom Search – ealati.hr.

Pedigree i MediaCom Zagreb pobjednici su kategorije Best Tech & Innovation s projektom Dogvertising.

Zagrebačka pivovara i Telegram Media Grupa iskazali su se u kategoriji Best Publisher Long-Form Native s projektom Razmisli.

Ambijent toplih zagrebačkih večeri i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata.

A1 Hrvatska generalni je partner vrhunskog ugođaja DK Homea, uz koji događanje podržavaju i dosad potvrđeni partneri Franck, Zagrebačka banka, Konzum, Volkswagen ID.4, Wiener osiguranje Vienna Insurance Group, Europski parlament u Hrvatskoj, WAI Moment, Studio Moderna, Podravka, King, KONČAR, PIK Vrbovec, Shutterstock, Naked Grouse, Cerovski Print Boutique, Go2Digital, Presscut i drugi.

Sve informacije potražite na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.