Heineken x dentsu Red Star: Kako kroz neočekivane formate doprijeti do mlađih generacija?
U današnjem digitalnom okruženju, uspjeh brendova uvelike ovisi o sposobnosti da se učinkovito obrate ciljanoj publici na platformama koje ona najviše koristi.
Kada su u pitanju mlađe generacije poput punoljetnih pripadnika Generacije Z i milenijalaca, tradicionalni pristupi često ne uspijevaju privući njihovu pažnju. Ključno je koristiti inovativne i relevantne formate, koji ne samo da privlače pažnju, već i angažiraju publiku na način koji je autentičan i zanimljiv. To je bila i srž kampanje Heineken Silver, u suradnji s agencijom dentsu Red Star, koja je uspjela dosegnuti punoljetnu mlađu publiku kroz pažljivo odabrane platforme i nekonvencionalne formate.
Glavni cilj bio je predstaviti Heineken Silver mlađoj publici, posebno punoljetnim pripadnicima Generacije Z i milenijalcima, čija je pažnja sve kraća, a istovremeno su izloženi većem broju sadržaja nego ikad prije. Ključni izazov bio je istaknuti Heineken Silver u tako pretrpanom medijskom prostoru. HEINEKEN HRVATSKA i dentsu Red Star prepoznali su da tradicionalne medijske strategije neće biti dovoljne; trebali su inovativan pristup kojim će privući pažnju i potaknuti angažman na način koji je relevantan ovoj publici.
Kampanja je imala jasno definirane ciljeve:
- Privući nove punoljetne konzumente iz redova Generacije Z i milenijalaca da isprobaju Heineken Silver.
- Kroz funkcionalne i emocionalne prednosti proizvoda izgraditi snažnu povezanost s punoljetnom publikom.
- Korištenjem inovativnih medijskih formata i pozicija privući pažnju i angažirati punoljetnu publiku.
Kako bi se uspješno odgovorilo na ove izazove, HEINEKEN HRVATSKA i dentsu Red Star osmislili su kampanju koja je kombinirala tradicionalni doseg s eksperimentalnim medijskim formatima prilagođenim ciljanoj publici:
- Native projekt: Kampanja je obuhvatila dvije ključne aktivnosti: video sadržaj popularnog formata Vox populi na temu Date ili piva s ekipom plasiran na društvene mreže te custom-made microsite, koji je sadržavao vodič s idejama za ljetne aktivnosti u Hrvatskoj, čime je postignuta visoka angažiranost ciljane publike.
- Kontekstualno targetiranje: Platforma Vox AI Vision bila je ključna za kontekstualno targetiranje, a fokus je bio na temama ljeta i opuštanja, što je omogućilo da oglasi dosegnu publiku u najrelevantnijim trenucima.
- Inovativni formati: Experience TEN tu se posebno ističe svojim inovativnim, kreativnim formatima. Iako su oglasi plasirani na klasične portale, formati koji su korišteni su interaktivni i funkcionalni poput micrositea unutar samog bannera, što dodatno privlači pažnju korisnika.
- Neočekivane platforme: CTV oglasi, zakupljeni preko providera Teads, zajedno s oglašavanjem na AccuWeather, ciljali su publiku na manje zasićenim mjestima, što je stvorilo efekt iznenađenja i dodatno potaknulo angažman i interes publike.
Kampanja Heineken Silver nadmašila je sva očekivanja, kako u pogledu dosega, tako i u angažmanu:
- Kampanja je postigla izvanredne rezultate zahvaljujući pažljivo osmišljenoj strategiji targetiranja. Kombinacija odabira portala s najvećim afinitetom prema ciljanoj skupini, klasičnog targetiranja uz kreativne formate, te neinvazivnog kontekstualnog pristupa osigurala je maksimalnu vidljivost i angažman.
- Inovativni formati poput Experience TEN i Vox generirali su oko 1,3 milijuna vidljivih impresija, što je dodatno istaknulo učinkovitost strategije.
- Oglasi su ostvarili više od 66.000 klikova na svim platformama, što predstavlja značajan pokazatelj angažmana.
- Kombinacija tradicionalnog dosega i eksperimentalnih formata osigurala je da se Heineken Silver poveže s mladim, punoljetnim lokalnim potrošačima, kao i turistima tijekom vrhunca turističke sezone u Hrvatskoj.
Ova kampanja nam je omogućila da izađemo izvan okvira standardnih medijskih formata i uistinu se povežemo s mlađim punoljetnim generacijama na platformama i načinima koji njima najviše odgovaraju. Inovativnost u pristupu, kako kroz kreativne formate, tako i kroz kontekstualno targetiranje, bila je ključna za uspjeh kampanje. Heineken Silver se sada pozicionira kao brend koji razumije potrebe i interese punoljetnih pripadnika Generacije Z i milenijalaca, izjavila je Ružica Račić Mršo, Direktorica Marketinga iz HEINEKEN HRVATSKA.
Suradnja između klijenta i agencije primjer je kako kreativnost i inovativno planiranje medija mogu ostvariti izvanredne rezultate. Fokusiranjem na nekonvencionalne medije, kontekstualnu relevantnost i vizualno upečatljive formate, uspješno smo pozicionirali Heineken Silver kao omiljeni izbor mlađe punoljetne generacije u Hrvatskoj, izjavila je Iva Vuletić, Client Service Director, dentsu Croatia.
Fokus naše agencije ja na integriranom pristupu gdje kombiniramo korištenje inovativnih medija kako bi dosegli relevantnu ciljanu publiku i pažljivo upravljanje budžetima naših klijenata. Tako osiguravamo da inovacije donesu odlične rezultate, ali budu i troškovno efikasne, rekao je Ivan Segin, Head of Client Services u dentsu Croatia.
Ova kampanja služi kao referenca za buduće kampanje te pokazuje kako inovativni formati mogu omogućiti brendovima da se probiju kroz medijski šum i ostvare snažnu vezu s punoljetnim pripadnicima Generacije Z i milenijalcima.