HOWtoWOW dovodi jednog od top 10 svjetskih advertising redatelja

"Ova sezona nadmašit će sve dosadašnje", izjavila je Dunja Ivana Ballon, direktorica projekta koji potiče napredak i inovacije na domaćem tržištu.

Nakon održane jubilarne 50. radionice, HOWtoWOW akademija predstavlja osam novih naslova koji obuhvaćaju ključne teme komunikacijske industrije. Na prvi su pogled vidljiva svjetski priznata imena iza kojih se kriju iskustva i metode provjerene u velikim svjetskim kompanijama, najavili su organizatori iz Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), a direktorica projekta Dunja Ivana Ballon najavila je kako će ova sezona nadmašiti sve dosadašnje.

Foto: Lorna Kijurko

Videoprodukcija, time-management, brainstorming, strateško planiranje, B2B odnosi s javnošću, content marketing i leadership – odabrane su teme za sve koji žele posjetiti radionice projekta koji potiče napredak i inovacije na domaćem tržištu.

Svoja će iskustva, potvrđena u Cannesu – među ostalima – donijeti i inovativna nomadska Pop Up Agencija koja sve kreativne probleme najvećih kompanija rješava u 48 sati, Allister Frost, bivši voditelj marketinga Microsofta te najbolje ocijenjen predavač prethodne sezone, dok će prvu sljedeću radionicu svima zainteresiranima za videoprodukciju održati Ali Ali, jedan od top 10 advertising redatelja na svijetu.

Foto: Matija Habljak/PIXSELL

Cijeli popis tema pogledajte u nastavku:

Više informacija pronađite na www.hura.hr/howtowow.