Ideja kao izvozni domaći proizvod: Hrvatski stručnjaci za tržišno komuniciranje otkrivaju tajne uspješnog međunarodnog poslovanja
Vodeće hrvatske agencije industrije tržišnog komuniciranja zahvaljujući pružanju usluga u inozemstvu povećale su prihode za čak 78 % u posljednje tri godine, a na Danima komunikacija uz potporu Hrvatske gospodarske komore govorit će o svojim iskustvima te pritom podijeliti zanimljive priče preko granice.
Uvažena krilatica “kupujmo hrvatsko” više ne vrijedi samo unutar hrvatskih granica – odnedavno su hrvatske ideje na listi traženih i u inozemstvu. Domaći profesionalci uspješno su zaplivali međunarodnim vodama te zauzeli visoka mjesta među najcjenjenijim agencijama u svjetskim okvirima, a prihodi vodećih domaćih agencija članica HURA-e (Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje) od pružanja usluga u inozemstvu u posljednje su tri godine narasli za impresivnih 78 %.
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Što je za to bilo potrebno? Ništa posebno – osim talenta, vještina, mnogih neprospavanih radnih noći i raznih uzbudljivih priča iz inozemstva. O njihovim uspjesima moći ćete iz prve ruke poslušati na ovogodišnjim Danima komunikacija u Rovinju. U subotu 30. ožujka dvorana B hotela Lone rezervirana je od 11:15 za razgovor o ideji kao izvoznom domaćem proizvodu te izvoznim uspjesima industrije tržišnog komuniciranja i njihovu značaju za hrvatsko gospodarstvo.
Uz potporu Hrvatske gospodarske komore dinamični će razgovor, u koji će se moći uključiti svi prisutni, voditi Nikola Žinić (Creative Director, Bruketa&Žinić&Grey), Damir Ciglar (CEO, Imago Ogilvy), Daniel Ackermann (CEO, Degordian) i Albino Uršić (Creative Director, Real grupa) – te podijeliti svoje priče preko granice.
Sve informacije saznajte na www.danikomunikacija.com.