Imago Ogilvy agencija je godine IdejeX, a Kraš najbolji oglašivač IdejeX

Na Danima komunikacija u Rovinju dodjeljuju se nagrade hrvatske komunikacijske industrije, a drugog su dana festivala dodijeljene statue IdejeX za najkreativnija komunikacijska ostvarenja!

FOTO: Emica Elvedji/PIXSELL

Pobjednici IdejeX, nacionalnog natjecanja u kreativnosti na kojem se već 13 godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama, proglašeni su 21. travnja u glavnoj dvorani Dana komunikacija u Rovinju. Titula agencije godine IdejeX pripala je agenciji Imago Ogilvy, a oglašivačem godine na IdejiX proglašen je Kraš.

FOTO: Emica Elvedji/PIXSELL

Među najbolje agencije IdejeX plasirali su se uz Imago Ogilvy redom i Bruketa&Žinić&Grey, Studio Sonda, Señor, Design Bureau Izvorka Jurić, McCann Zagreb, MinusMinus Agency, Studio Tumpić/Prenc, Utorak, Odjel Marketinga HNK Hajduk, Šesnić&Turković, Šanavala, BBDO Zagreb i Lesles, kreativni studio za proizvodnju filma i videa.

FOTO: Emica Elvedji/PIXSELL

Na IdejiX već se godinama uspješno natječu kako velike tako i male agencije, kao i samostalni umjetnici, sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatna, srebrna i brončana priznanja. Projekti se natječu u četiri skupine kategorija – Best on Market, Best of Ad-Making, Best Branding & Rebranding te novoj skupini Best of Positive Change – a ove godine iskazali su se sljedeći projekti.

U skupini kategorija Best on Market dobitnici su zlatne IdejeX:

  • BiteMe Nutrition i Imago Ogilvy za projekt Feed your greatness u kategoriji Hrana
  • HEINEKEN Hrvatska i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Tuđi čovik u kategoriji Alkoholna pića
  • Pipi Beverages i Imago Ogilvy s projektom Uvik aktualna i #bolimePipi u kategoriji Bezalkoholna pića
  • Raiffeisenbank Hrvatska i McCann Zagreb s projektom RBA Neovisni u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
  • VIOLETA i Utorak s projektom BITI BEBA JE SPORT ZA SEBE u kategoriji Kućanstvo
  • VARTEKS i Señor s projektom OTKRIJ VARTEKS u kategoriji Moda i ljepota
  • Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Croatia za Hrvatsku! u kategoriji Korporativne komunikacije.

Zlatno priznanje nagrade X u skupini Best of Ad-Making osvojili su:

  • Zalando i MinusMinus Agency za projekt Ljeto je u tebi u kategoriji Film
  • HIGH SPIRITS i Design Bureau Izvorka Jurić s projektom SAMPÉ gin u kategoriji

Zlatni su u skupini Best Branding & Rebranding sljedeći projekti:

  • Hrvatsko dizajnersko društvo i Šesnić&Turković s projektom Squeeeze kategoriji Branding
  • Kraš i Studio Sonda za projekt Dorina u kategoriji Rebranding.

U skupini Best of Positive Change zlatnu je statuu osvojio sljedeći projekt:

  • HNK Hajduk i Odjel marketinga HNK Hajduk za projekt Za bolji svit – Hajduk Split u kategoriji Best of Positive Change.

 

U skupini kategorija Best on Market dobitnici su srebrnih nagrada IdejaX:

  • Kraš i Studio Sonda s projektom Čvarak Dorina u kategoriji Hrana
  • Franc Arman i Studio Tumpić/Prenc za projekt Vrijeme je za tvoje vrijeme u kategoriji Alkoholna pića
  • Studena i Imago Ogilvy s projektom GUC GUC u kategoriji Bezalkoholna pića
  • LAQO by Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom LAQO muzej staromodnih osiguranja u metaversu u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
  • Turistička zajednica grada Omiša i Lesles, kreativni studio za proizvodnju filma i videa za projekt Omiški polumaraton 2022. u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme.

Srebrnu nagradu u Best of Ad-Making skupini kategorija osvojili su:

  • Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom LAQO muzej staromodnih osiguranja u metaversu u kategoriji Digital
  • Studena i Imago Ogilvy s projektom GUC GUC u kategoriji Film
  • Kraš i Studio Sonda za projekt Dorina – Vizualni identitet u kategoriji

Srebro su u skupini Best Branding & Rebranding osvojili:

  • Tre Terre i Studio Sonda s projektom Nota – Multisenzorna etiketa vinskog octa u kategoriji Branding
  • Kraš i Studio Sonda za projekt Moto u kategoriji Rebranding
  • Kraš i Imago Ogilvy s projektom Uživaj između redova u kategoriji Rebranding.

U skupini Best of Positive Change srebro kući nose:

  • Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekt Pipi guza u kategoriji Best of Positive Change.

 

Dobitnici su brončanih nagrada u skupini Best on Market:

  • Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb s projektom Ožujsko – Kumovi u kategoriji Alkoholna pića
  • IKEA i BBDO Zagreb s projektom DAN KAD JE OTVORENA IKEA u kategoriji Kućanstvo.

Brončanu nagradu IdejaX u skupini Best of Ad-Making osvojili su:

  • LAQO by Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom LAQO komunikacijska platforma u kategoriji Film
  • VARTEKS i Señor s projektom OTKRIJ VARTEKS u kategoriji Film
  • Ledo i Šanavala s projektom Vrijedi ponoviti u kategoriji Film
  • Turistička zajednica grada Zagreba i Šanavala za projekt Artupunktura u kategoriji Dizajn
  • Kraš i Imago Ogilvy s projektom Uživaj između redova u kategoriji Dizajn
  • Franc Arman i Studio Tumpić/Prenc s projektom Vrijeme je za tvoje vrijeme u kategoriji Dizajn

U skupini Best Branding & Rebranding broncu su osvojili sljedeći projekti:

  • Turistička zajednica grada Zagreba i Šanavala s projektom Artupunktura u kategoriji Branding
  • Indirekt i Señor s projektom Indirekt u kategoriji Branding
  • Lega-Lega i Mit dizajn studio s projektom Leger u kategoriji Branding
  • OPG Majetić i Studio Tumpić/Prenc s projektom Haskap – piće kozmonauta u kategoriji Rebranding
  • Ida Nova i Design Bureau Izvorka Jurić s projektom KUPILEK rebranding u kategoriji

U skupini Best of Positive Change broncu je osvojio sljedeći projekt:

  • Ured za ljudska prava i prava manjina Republike Hrvatske i I TO NIJE SVE s projektom Projekt INCLuDE u kategoriji Best of Positive Change.

Važno je istaknuti i da su već svima dobro poznate statue ovoga natjecanja kreativnosti ove godine redizajnirane, proslavljajući ugled i dugovječnost natjecanja, a novi vizualni identitet potpisuju Sven Sorić, potpredsjednik Hrvatskoga društva dizajnera, i Jelena Babić. Ideja X dodjeljuje se projektima čiji uspjeh leži u presjeku kreativnog kaosa i racionalnog odlučivanja, koji se susreću na spojevima desne i lijeve strane mozga (ili čak i puta lijeve i desne ruke). Metal i drvo čine dvije polovice nagrade, koje svojim položajima u ravnini presjeka formiraju X. Taj oblik nije čist, on je “zastao” u pokretu stapanja dvije plohe — dvije polovice ideje — one oštre i naizgled vrijednije i one robusne i stabilizirajuće, poručuju tvorci novoga izgleda statue, koji su u njega utkali filozofiju natjecanja, kao i njegove težnje za kreativnom izvrsnošću u službi zajednice – među ostalim, i kroz održive materijale.

Na svečanoj su dodjeli uručene i nagrade mladim talentima industrije. Jana Cvetko i Wana Kiiru iz Komunikacijskog laboratorija s projektom Priče koje izuvaju iz cipela osvojile su žiri i zaslužile Grand Prix na ovogodišnjem natjecanju Young Lions Croatia powered by Elan, kojemu je i ove godine cilj bio istaknuti nove hrvatske kreativne snage, a pritom ukazati i na važnost rekreacije za zdrav život. Mlade će lavice otputovati u Cannes na svjetski festival kreativnosti i okušati se na globalnom natjecanju Cannes Young Lions.

FOTO: Emica Elvedji/PIXSELL

Izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice na dugo iščekivanim Danima komunikacija uveličalo je proslavu najboljih ideja te mladih talenata komunikacijske industrije te istaknutih agencija, oglašivača i pojedinaca. Nakon dodjela nagrada BalCannesa prve večeri te IdejeX i mladih lavova druge večeri; u festivalskoj svečanoj završnici slijede proglašenja pobjednika natjecanja MIXX i Effie Awards Croatia.

Više informacija o festivalu potražite na www.danikomunikacija.com.