Intervju s mladom zvijezdom novog TV spota Konzuma i ZOO agencije

Marko Zenčić: "Bio je idealan osjećaj upoznati svoje idole. Jednog dana želio bih biti kao oni i igrati u ligama petice."

Mnogi bi rekli da je nogomet najvažnija sporedna stvar na svijetu. Ova godina, unatoč popratnoj krizi, ipak će nas razveseliti Europskim prvenstvom u nogometu. Hrvatska igra, svjetski smo doprvaci i očekujemo puno. Mi koji se bavimo oglašavanjem od nogometa očekujemo još i više. Želimo i očekujemo da nas nogometna sezona iznenadi i oduševi nekom dobrom kampanjom. Jedna od kampanja koja se nametnula na samom početku je kampanja Konzuma koju je osmislila ZOO agencija.

Zvijezda kampanje je Marko Zenčić, dvanaestgodišnji nogometaš, koji svojom ambicioznošću, predanošću i zrelim razmišljanima najbolje utjelovljuje poruku cijele kampanje. On već sad razumije bit sporta i pristupa ostvarivanju ciljeva: ako dajemo sve od sebe, već smo pobijedili. Zato smo ga odabrali kao idealnu osobu koja će predstaviti ovu Konzumovu kampanju.

Marko, kada si počeo trenirati nogomet?

Nogomet sam počeo trenirati s 3,5 godine.

To je jako rano, a zašto si ga počeo trenirati?

Svidio mi se sport kao sport i kad mi je tata prvi put dobacio loptu, odmah mi se svidio.

A što ti se najviše sviđa kod nogometa?

Igra s prijateljima, upoznavanje, zabijanje golova i tako.

Što po tebi čini dobrog sportaša ili nogometaša?

Timska igra kao prvo, kao drugo tehnika, vizija… sve je bitno.

Što najviše voliš na treninzima?

Igrati nogomet, družiti se i pričati s prijateljima, trčati, raditi sve kako bi postao sve bolji i bolji.

Sigurno ima nekih trenutaka kada nisi raspoložen za trening, što te u tim trenucima motivira da nastaviš trenirati i da napraviš dobar trening?

Motivira me to što si uvijek zamislim poruku iz reklame, da uvijek moram biti svoj i biti sve bolji i bolji.

Što misliš da je sve potrebno za pobjedu na tekmi?

Timska igra, da se svi slažu, dobar trener kao što je naš iz Lokomotive Hrvoje Knežević, i da dobro surađujemo.

A sigurno je bilo trenutaka kada tvoja ekipa nije dobila tekmu i kada nije bilo lako. Kako se nosiš u tim trenucima?

Motiviram svoju ekipu da postanu bolji, da dignu glavu i nastave dalje.

Marko imamo sad nekoliko pitanja vezanih za snimanje? Kako ti je bilo u Rijeci na dvodnevnom snimanju?

Super ekipa, jednostavno – bilo je super.

Osobito su mi se svidjele scene igranja nogometa… i druženje iza kamere s prijateljima.

Koga si sve upoznao?

Upoznao sam Dejana Lovrena, Kovačića, Oršića i Budimira.

Kakav je bio osjećaj upoznati svoje idole?

Idealan, nemam riječi… bilo je super.

Imamo još par pitanja vezana za tvoju budućnost. Gdje se vidiš za 10 godina?

Još bih se razvijao tu di jesam, stvarno je dobra škola, a cilj mi je igrati u “ligi petica”.

Marko, to su stvarno visoki ciljevi. Što misliš da je potrebno za ostvarenje tih snova?

Dobra motivacija kao što je moj tata i trener… i nikad ne odustati i ići do kraja.

U izradi spota sudjelovali su: Dunja Delić (Konzum), Mia Kroflin (Konzum), Maja Šarić (Konzum), Maja Madžarac (Konzum), Ivan Širanović (Konzum), Andreja Bokun (Konzum), Marin Ostojić (ZOO agencija), Goran Marošević (ZOO agencija), Bojana Križić (ZOO agencija), Danijel Mahović (ZOO agencija), Kristina Reksa Novak (ZOO agencija), Marko Zenčić (glavni glumac), Dejan Lovren, Mateo Kovačić, Mislav Oršić, Ante Budimir, Miha Mlaker, Miloš Jaćimović, Nerma Mehadžić (Švenk), Matija Štritof, Marta Radoš (Švenk), Ivana Fumić, Morana Starčević, Nikolina Kostanjšek, Ana Buljan, Sanja Hrstić Kuterovac, Nina Majcan, Jelena Popović i drugi kolege i prijatelji.

Marko nam je na kraju još podijelio što misli o reklami…

Odlična je reklama. Opisana je ljubav prema jednom sportu u tako malo sekundi.

…te je nešto poručio igračima na predstojećem prvenstvu.

Poručio bih im da daju sve od sebe i da ostave srce na terenu, da idemo do pobjede!