IZONE i Drugi dnevnik Pauline P.: kampanja koja je srušila rekorde gledanosti

Kampanja agencije IZONE za film Drugi dnevnik Pauline P. donijela je jedan od najvećih uspjeha u povijesti domaće kinematografije.
Već u prvom vikendu prikazivanja film je ostvario 23.965 gledatelja i 141.697 eura zarade, čime je postao najuspješnije otvaranje dječjeg filma svih vremena i drugo najuspješnije otvaranje hrvatskog filma ikad.
Izone je pokazao da kombinacija snažne priče, promišljenog pristupa i emocionalne povezanosti s gledateljima donosi odlične rezultate – i u dvoranama i online.
Središnji koncept kampanje počivao je na ideji da Paulina sama “priča” svoju priču. Komunikacija na društvenim mrežama vođena je iz njezine perspektive – s humorom, šarmom i autentičnošću koji su publiku naveli da lik dožive kao stvarnu osobu.

Kampanja je kroz kratke video formate, duhovite objave i angažman glavne glumice stvorila blisku vezu s publikom i prenijela energiju filma i izvan kino dvorana.
Prepoznatljiv vizualni identitet, pažljivo osmišljen ton komunikacije i dosljedna prisutnost na svim kanalima omogućili su da film već prije premijere postane jedan od najiščekivanijih domaćih naslova godine.
Rezultat je nadmašio sva očekivanja – Drugi dnevnik Pauline P. nije ostvario samo filmski uspjeh, nego je postao kulturni i generacijski fenomen.
Kampanja Izone-a još je jednom potvrdila da strateški pristup, kreativnost i razumijevanje publike mogu pretvoriti domaći film u rekordera.