Jedna manje – kampanja Konzuma i ZOO agencije za smanjenje upotrebe jednokratnih plastičnih vrećica

Prema nekim procjenama, težina plastike u morima će do 2050. biti veća od težine svih riba koje u njima žive. Dobar dio plastičnog zagađenja dugujemo jednokratnim plastičnim vrećicama koje (čast izuzecima) trošimo nemilice. Plastike se, kao materijala, možda nikada nećemo riješiti. No, prema nekim stručnjacima, u tome nije ni bit problema. Najveće zagađenje proizvodi jednokratna plastika, posebno jednokratne plastične vrećice koje nakon jednog korištenja završavaju u smeću, često i u prirodi, gdje se raspadaju na mikroplastiku koja dodatno zagađuje i onako zagađen okoliš.

Kako bi dao svoj doprinos smanjenju uporabe jednokratnih vrećica, Konzum je tijekom travnja pokrenuo akciju Jedna manje. U prodaju je puštena višekratna ekološka torba. Od kupnje svake torbe, Konzum izdvaja jednu kunu za čišćenje prirode, a u akciji profitiraju i kupci. Svaki puta kada u Konzum donesu višekratnu ekološku torbu, Konzum im daje jednu kunu.

TV spot, koji potpisuje ZOO agencija, postavlja jednostavno pitanje: kamo idu sve te izgubljene plastične vrećice jednom kada ih iskoristimo. Osim TV spota ZOO je, u suradnji s Odjelom dizajna Konzuma, kreirao i print oglase, web-stranicu, vizuale za društvene mreže te OOH rješenja.

U sklopu kampanje ZOO je kreirao i interaktivnu instalaciju Priče iz šume. Instalacija je upotpunjena zvukovima šume i obojanim svjetlom, a producirana je od 100% ekoloških materijala. Instalacija tematizira problem zagađenja jednokratnim plastičnim vrećicama, a može se pogledati u Super Konzumu u Radničkoj 207 u Zagrebu.

 

Konzum tim:
Dunja Delić, Direktorica marketinga

Mia Kroflin, Rukovoditeljica brand marketinga

Maja Šarić, Rukovoditeljica digitalnog marketinga

Maja Madžarac, Rukovoditeljica trade marketinga

Ivan Širanović, Voditelj odjela komunikacija

Andreja Bokun, Voditeljica odjela dizajna

ZOO tim:
Goran Marošević, Client Services Director

Marin Ostojić, Kreativni direktor, Copywriter

Dunja Huber, Copywriterica

Vito Kasumović, Copywriter

Kristina Reksa-Novak, Art Direktorica

Ana Zidar Brkić, Dizajnerica izložbe

TV spot:

Redatelj: Marin Ostojić / Mario Topić

Direktor fotografije: Mario Topić

Asistent redatelja: Marko Šprajc

Producentica: Nerma Mehadžić (Švenk)

Montažerka: Sara Gregorić

Scenografija: Tajana Čanić, Marija Ćoso, Boška Bahtijarević

Lokacije: Ivan Karabelj, Krešimir Saili

Kolorist: Tomislav Stojanović

Sound: Josip Berić (Studio 45)

Čitao: Siniša Popović