Još samo 2 dana do kraja redovnoga prijavnog roka BalCannesa – saznajte definiciju pobjedničkog projekta!

Po završetku natjecanja analiza rezultata i osvojenih bodova u opširnom BalCannes Reportu pokazat će tko su bili najbolji na BalCannesu prema nizu kriterija – s obzirom na zemlje natjecatelja, kategorije, projekte, agencije, oglašivače, raznolikost perspektiva žirija itd.

U punom su jeku pripreme za novo izdanje BalCannesa – nakon što je deset godina ujedinjavao naša tržišta, sada im ponovno otvara svoja vrata, a najbolji projekti, agencije i oglašivači bit će proglašeni pod reflektorima velike dvorane Dana komunikacija! Novostima tu nije kraj – službeno je dostupan pravilnik natjecanja koje će ovoga puta zasjati u kompetitivnijem svjetlu i definirati komunikacijsku industriju Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije slaveći najbolje i najoriginalnije u regiji.

Dvogodišnji kvalifikacijski period obuhvatit će projekte realizirane od 20. kolovoza 2020. do 20. studenog 2022. Na natjecanje se mogu prijaviti cjelovite, integrirane kampanje te pojedinačni, jedinstveni dijelovi unutar kampanje koji predstavljaju jednu ideju iz agencija iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije.

Prijaviteljima će biti dostupno čak 13 kategorija iz spektra poslovnoga djelovanja te će u svakoj od njih biti moguće osvojiti zlatnu, srebrnu ili brončanu nagradu. Na Danima komunikacija u Rovinju proglasit će se i najbolji projekt, agencija i oglašivač godine po BalCannesu, a dodijelit će se i posebna nagrada medija – BalCannes Editor’s Pick Award!

Ako se i dalje dvoumite, upitali smo članove Organizacijskoga odbora natjecanja kako oni zamišljaju pobjednički projekt BalCannesa – odgovore pronađite u nastavku i ne oklijevajte s prijavom jer smo sigurni da imate poneki koji savršeno odgovara ovim definicijama:

Anđela Buljan Šiber (Izone agency): Onaj na koji bih bila ponosna da sam ga ja napravila. 😀 Onaj koji vidiš i pomisliš si: “Ovo je genijalno. Svaka im čast!”. Snažna ideja, dobro izvedena.

Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey): Nemam jednoznačan odgovor.

Jelena Fiškuš (Studio Sonda): Kao projekt koji će, osim BalCannesa, odnijeti i Cannes i cijela će regija ponosno stajati iza njega. Dakle, relevantan, inovativan, promišljen, utemeljen, efikasan…

Dunja Ivana Ballon (HURA, Dani komunikacija): Proslava kreativnosti.

Nikola Žinić(Bruketa&Žinić&Grey): U pozitivnom smislu sam ljubomoran kako se netko drugi toga sjetio.

Damir Ciglar (Imago Ogilvy): Nešto kao https://www.youtube.com/watch?v=sImBGSA7fBc&t=5s.

Redovni prijavni rok traje još samo dva dana, do 2. 11., a nakon toga otvara se kasni prijavni rok, koji će trajati do 20. 11. 2022. Prijavni je obrazac jednostavan, a sve informacije dostupne su na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.