Još tri dana do konferencije medijskih trendova SEMPL
Ovog četvrtka u Portorožu će započeti 17. konferencija medijskih trendova SEMPL.
Ovog četvrtka u Portorožu će započeti 17. konferencija medijskih trendova SEMPL. U dva će dana sudionici – organizatori ih očekuju oko 900 – saznati koji trendovi prevladavaju u medijski-komunikacijskoj branši i donose nove izazove za sve koji u njoj djeluju.
Na konferenciji će se dodijelit i nagrade za najbolje medijske strategije godine Sempler, uključivo s dvije nove nagrade TOP SEMPL za medijskog menadžera godine i medijsku zvijezdu budućnosti.
Konferenciju će sa svojim prilogom o pobjedničkim pravilima marketinga otvoriti američka stručnjakinja za strateški marketing Cathey Armillas, energična govornica koja je uvjerena da je bit uspješnog marketinga u tome da ljudi zavole poduzeća i njihove robne marke. Među ključnim govornicima na SEMPL-u još su Les Binet, voditelj oglašivačke učinkovitosti u londonskoj marketinškoj agenciji Adam&EveDDB, dr. Max Mckeown, britanski stručnjak za strategije i inovacije, Mats Persson, glavni operativni direktor u danskom poduzeću Adform, i Mike Bevans, viši direktor marketinga za oglašivačke produkte u Yahoo-u.
Program 17. SEMPL-a obogatit će tri razgovora o trenutnom položaju oglašivačkih i medijskih agencija te medija. Prvi dan konferencije Marjan Novak, direktor i odgovorni urednik revije Marketing magazin razgovarat će sa Srđanom Šaperom, osnivačem i direktorom srpske marketinške agencije I&F McCann Group, koji će otkriti svoju poslovnu filozofiju i govoriti o radu s ljudima i postizanju ciljeva, i u petak će s Robertom Čobanom, suosnivačem i predsjednikom srpske revijalne nakladničke kuće Color Press, raspravljati o tome očekuju li oglašivači previše od medija – i obrnuto. U četvrtak će program završiti s opuštenim i zabavnim razgovorom o pogreškama koje su dovele do (ne)uspjeha, koji će s gostima Cathey Armillas i Matsom Perssonom te Mattom Longstaffom, pomoćnikom kreativnog direktora u londonskoj agenciji AKQA voditi Barbara Modic, direktorica medijske agencije Pristop Media.
Sudionici konferencije praktična će znanja moći steći na pet radionica o učinkovitijem oglašavanju koje će se održavati paralelno s glavnim programom. Saša Stanković, stručnjak za internetske strategije iz hrvatskog poduzeća Pro Media Group s konkretnim će primjerima predočiti kako se učinkovito raditi na mobilnom oglašavanju. Zorin Radovančević, projektni voditelj za internetski marketing i e-trgovinu u hrvatskom poduzeću Escape predstaviti će Google Tag Manager, a Nika Papić i Tilen Šali, osnivači slovenske digitalne agencije Ideaz, održat će radionicu naprednog oglašavanja na Facebooku za upravitelje robnih marki. Kako postati zvijezda na poslovnoj društvenoj mreži LinkedIn, otkrit će predavačica i savjetnica Brigite Lazar Lunder i viši skrbnik ključnih kupaca u Httpoolu Tadej Rovtar, dok će Nataša Mohorč Kejžar, direktorica poduzeća Ipsos Slovenija, predstaviti ključna pravila za učinkovito televizijsko oglašavanje.
Ostatak programa 17. SEMPL-a potražite na www.sempl.si.