Kako pobjednici natjecanja Effie Europe osvajaju pažnju i ostvaruju uspjeh

U današnjem pretrpanom digitalnom okruženju, kvaliteta vaše povezanosti s potrošačima nikada nije bila važnija. S obzirom na stalni rast broja kanala i količine dostupnog sadržaja, sve je teže istaknuti se, zadržati pažnju publike i prenijeti jasne, relevantne poruke.

Kako bismo razumjeli što čini oglas uspješnim, Effie Awards Europe i Kantar udružili su snage u strateškom istraživanju. Analizirali su gotovo 300 nagrađivanih oglasa iz posljednje tri godine, koristeći LINK AI, Kantarov napredni alat za mjerenje kreativne učinkovitosti. Cilj je bio otkriti što točno omogućava oglasima da privuku pažnju i ostvare dublju emocionalnu povezanost s publikom.

Analiza ovogodišnjih pobjedničkih kampanja za 2024. godinu otkrila je pet ključnih strategija koje najuspješniji oglasi koriste kako bi ostvarili snažan utjecaj na svoju ciljanu publiku.

Creative Connections: Kako pobjednici natjecanja Effie Europe osvajaju pažnju i ostvaruju uspjeh  i saznajte:

  • pet ključnih strategija koje su ovogodišnji pobjednici koristili za stvaranje kampanja
    koje se ističu i ostavljaju dugotrajan dojam
  • najbolji pristup za vaš brend, kako biste kreirali oglase koji privlače pažnju i
    učinkovito prenose poruku
  • koja je inspiracija za najkreativnije i najuspješnije kampanje diljem Europe.

Više informacija pronađite ovdje.