Kako proslaviti 75. rođendan – a ne pričati o sebi?

Povodom 75. obljetnice Diners Cluba, agencija Izone osmislila je kampanju koja je jubilej jednog od najpoznatijih svjetskih brendova pretvorila u emotivnu priču o ljudima i trenucima koji se pamte.
Izazov kampanje bio je pronaći način da se obljetnica predstavi na suvremen, blizak i emotivan način – bez klasičnih oblika samopromocije.
Rješenje je došlo kroz jednostavnu, ali snažnu ideju: pričati o ljudima, a ne o brendu.
Prvi dio kampanje prisjetio se trenutaka u kojima je Diners, gotovo neprimjetno, postao dio važnih životnih priča – poput prve haljine kupljene Diners karticom u kojoj je izgovoreno “da”.
Drugi dio kampanje usmjerio je poruku na sadašnjost, podsjećajući da u vremenu u kojem svi brojimo kalorije, korake i sate sna, zaboravljamo brojiti ono što zaista vrijedi – zajedničke trenutke.

Kampanja je time uspješno povezala tradiciju brenda s emocionalnim vrijednostima koje traju, pokazujući da Diners, i nakon 75 godina, nije samo kartica – nego dio svakodnevnih priča svojih korisnika .