Kako razmišljati strateški u komunikacijskoj industriji? Odgovore nudi novo izdanje HOWtoWOW akademije!
Zaboravite na suhoparne činjenice o strategijama – iskusna konzultantica Louisa Moger, poznata po svom jedinstvenom pristupu strateškom razmišljanju, u Zagrebu će predvoditi radionicu nizom korisnih i primjenjivih primjera.
Foto: Sara B. Moritz
Kupci znaju što žele i njihove su potrebe sve kompleksnije, zbog čega su vješti stratezi među oglašivačima, planerima i accountima, kao i ostalima koji upravljaju brendom, zlata vrijedni. Nova radionica u izdanju HOWtoWOW marketinške akademije, koja će se održati 18. listopada 2022. u Zagrebu, itekako će koristiti svima koji žele naučiti više o moći kvalitetnog insighta u strateškom planiranju.
Nakon edukacije o kreativnim procesima, upečatljivim razgovorima o održivosti te važnosti mentalnoga zdravlja u kreativnoj industriji, u sklopu HOWtoWOW akademije nizu vrhunskih međunarodnih predavača pridružuje se Louisa Moger, stručnjakinja za strategiju, iskusna konzultantica, mentorica i trenerica koja zna kako razlikovati bitno od nebitnog i usredotočiti se na probleme koji čine stvarnu razliku za pojedinca i organizaciju.
Tajna je uspjeha ove predavačice u potpuno drukčijem pristupu oglašavanju i ostvarivanju prihoda. Konkretnije, ona pomaže organizacijama da shvate da je pristup orijentiran korisnicima ključan za ostvarivanje konkurentnosti. Polaznici će na radionici dobiti uvid u hijerarhiju strateških odluka, naučit će koje modele koristiti za uspješno strukturiranje planova te kako prepoznati već u briefu je li strategija dovoljna snažna ili ju je potrebno prilagoditi.
Mjesta je još malo, a prijaviti se možete na poveznici. O HOWtoWOW akademiji, koja već devetu sezonu svim zaljubljenicima u tržišne komunikacije omogućuje pristup najboljim svjetskim praksama i vrhunskim stručnjacima, više saznajte na www.hura.hr/howtowow.