Komunikacijski laboratorij je novi član Međunarodnog instituta za klimatske aktivnosti
Dva desetljeća godina poslovanja obilježena su novim korakom prema održivim praksama.
Agencija Komunikacijski laboratorij ulaskom u 21. godinu uspješnog poslovanja u području odnosa s javnošću pridružila se Međunarodnom institutu za klimatske aktivnosti (IICA). Radi se o prvom udruženju stručnjaka u Hrvatskoj koje se bavi temama klimatskih promjena i politika. Ovo članstvo potiče komunikaciju svih uključenih strana te omogućava adekvatnu edukaciju u području ESG-a, pripremajući sve dionike na održivu praksu u poslovanju.
Istaknuti s angažmanom u poslovnoj zajednici, agencija Komunikacijski laboratorij, čija je osnivačica i direktorica Manuela Šola, organizator je dvije autorske konferencije važne za poslovnu javnost. Jedna od njih, Future Tense powered by Lürssen održala je svoje 4. izdanje 15. svibnja ove godine te na njemu okupila ugledne svjetske futurologe. Na konferenciji su predstavili svoja viđenja budućnosti poslovanja, društvenih i tehnoloških promjena, s posebnim naglaskom na klimatske promjene.
Na uspješnoj konferenciji i prijemu u članstvo Šoli je čestitala predsjednica IICA, Marija Pujo Tadić, izražavajući zadovoljstvo zbog buduće suradnje i zajedničkih projekata.
Klimatske promjene su jedna od najvažnijih tema današnjice. Drago nam je da Komunikacijski laboratorij prepoznaje i podržava projekte koji mogu dodatno educirati čitavu javnosti i donositelje odluka te ih potaknuti na suradnju u području postizanja klimatskih ciljeva, izjavila je predsjednica Marija Pujo Tadić.
Manuela Šola je izrazila optimizam prema budućim zajedničkim projektima.
Ponosni smo na uspjeh naše konferencije, gdje smo, između ostalog, otvorili prostor za važne razgovore o održivosti i klimatskim promjenama, kao i utjecaju koji će imati u različitim sferama naših života, privatno i poslovno. Članstvo u Međunarodnom institutu za klimatske aktivnosti potvrđuje našu predanost ovim temama i omogućava nam da još snažnije doprinosimo postizanju pozitivnih promjena, naglasila je direktorica jedne od najdugovječnijih agencija za odnose s javnošću u Hrvatskoj.
Agencija Komunikacijski laboratorij ove godine slavi 20 godina uspješnog poslovanja. U tom razdoblju, agencija pozicionirala se među vodećim agencijama u komunikacijskoj industriji u zemlji. Komunikacijski laboratorij agencija je specijalizirana za kreiranje i pružanje komunikacijskih rješenja, razvijanje odnosa te stvaranje novih vrijednosti za klijente. Agencija zapošljava 22 stručnjaka, a na listi respektabilnih klijenata nalaze se vodeće svjetske kompanije kao što su PlayStation, Rasco, Deichmann, Visa, Glovo, Infinum, McDonald’s, Zalando i mnoge druge.