Kontinuirani rast članstva: Agencija LACONIQ pridružila se HURA-i

Sve veći broj članica HURA-e potvrđuje da komunikacijska industrija ima sve značajniju ulogu u hrvatskom gospodarstvu, a njezina snaga, relevantnost i zajednički glas postaju ključni čimbenici koje prepoznaju i uvažavaju donositelji odluka.

Foto: Marko Miščević

Na redovnoj godišnjoj skupštini Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA), održanoj 12. lipnja 2025. u zagrebačkom Hotelu Zonar, članstvu se pridružila agencija LACONIQ. Time HURA broji čak 62 tvrtke članice – potvrđujući stabilan rast i relevantnost udruge kao ključnog strukovnog tijela u području tržišnih komunikacija u Hrvatskoj.

HURA okuplja vodeće agencije koje dijele zajedničke vrijednosti – profesionalnost, etičnost i predanost unaprjeđenju tržišta komunikacija. Učlanjenjem agencije LACONIQ dodatno se učvršćuje mreža stručnjaka koji aktivno doprinose razvoju industrije, zagovaraju transparentno i odgovorno poslovanje te podržavaju kolektivno djelovanje u korist cijele struke.

U kreativnom poslu važno je tko te okružuje, a HURA okuplja ljude koji ne čekaju da ih inspiracija pronađe, nego joj idu ususret. Zato smo ovdje. Da slušamo, dijelimo i rastemo zajedno. Radujemo se svim novim prilikama i izazovima koje sa sobom donosi ovo članstvo, naglasio je Filip Badanjek (CCO, LACONIQ).

Godišnja skupština bila je prilika za okupljanje predstavnika članica, pregled aktivnosti udruge u proteklom razdoblju te predstavljanje planova za narednu godinu. Uz strateške smjernice i financijsko izvješće, članice su razgovarale o izazovima industrije, a naglasak je stavljen na edukaciju, strukovna priznanja te nastavak borbe za transparentno i kvalitetno tržišno okruženje.

Foto: Marko Miščević

Pristupanjem HURA-i, agencije za tržišno komuniciranje potvrđuju svoju profesionalnost, neovisnost i poslovnu zrelost, istovremeno preuzimajući obvezu poštivanja visokih strukovnih standarda i etičkih smjernica udruge. Članice HURA-e upravljaju s više od 80% oglašivačkih budžeta u Hrvatskoj, osvajaju domaće i međunarodne nagrade te aktivno sudjeluju u edukacijama, inicijativama i projektima koji podižu kvalitetu tržišnih komunikacija i oblikuju budućnost industrije.

Više informacija dostupno je na www.hura.hr.