Konzum plus i ZOO agencija osvojili nagradu za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj
Na rovinjskoj pozornici Dana komunikacija uručene su nagrade najboljim projektima natjecanja MIXX Awards Croatia, koje uz IAB Croatia po međunarodnoj licenci dvanaestu godinu u Hrvatskoj nagrađuje najbolja digitalna ostvarenja.
Foto: Emica Elveđi/PIXSELL
Proglašene su najbolje digitalne kampanje i digitalni alati/platforme u području tržišnih komunikacija natjecanja MIXX Awards Croatia 2022, a nagrade su dodijeljene na novom izdanju Dana komunikacija. Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2022 Best in Show powered by Google nagradio projekt Poziv Djeda Božićnjaka oglašivača Konzum plus i ZOO agencije. Proglašeno je i 10 pobjednika kategorija natjecanja.
Hrvatski Telekom i 404 osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projekt Virtualni stadion.
Croatia osiguranje i 404 dobili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektom Aj ti razvali.
CESI i Señor pobjednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom Nije u redu u uredu.
A1 Hrvatska i Real Grupa za projekt ON i kad si OFF osvojili su nagradu Campaign Effectiveness.
U kategoriji Best Branded Content Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey proglašeni su najboljima s projektom Jedna briga manje.
Sedmi kontinent produkcija i Bornfight s projektom Zavrti svoj film najbolji su u kategoriji Best Website.
Priznanje u kategoriji Best Mobile App dobila je Dnevnik.hr mobilna aplikacija klijenta NOVA TV i agencije COBE.
Croatia film, HRT i Real grupa s projektom DNEVNIK VELIKOG PERICE zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.
Pobjednici su kategorije Best Tech & Innovation s Croatia osiguranje i Shape 404 s projektom LaqoPrevent.
Energia naturalis i Native Ad Studio, Hanza Media iskazali su se u kategoriji Best Publisher Long-Form Native s projektom Smanji račune, upali Sunce!
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Glamurozna atmosfera glavne pozornice festivala uz konfete, pobjedničke govore i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata uz podršku Googlea, a svi pobjednici na svoje će police smjestiti MIXX statue novoga dizajna – koji priča snažnu priču o odvažnosti digitalne industrije, ne boji se iskazati svoju nježniju stranu te hrabro ustraje u kako društvenom tako i tehnološkom napretku – u novom, održivom ruhu.
Više informacija o festivalu potražite na www.danikomunikacija.com.