Legendarni Sir Sorrell na Danima komunikacija: priča o uspjehu jednog od najvećih poduzetnika na svijetu
Najveće ime tržišnog komuniciranja i predavač Dana komunikacija Sir Martin Sorrell u Rovinju je pričao o svom životnom putu i karijeri.
Legendarni Sir Sorrell živi san svakog poduzetnika – od male kompanije stvorio je jednu od najvećih na svijetu. Stoga nikoga ne iznenađuje što je njegov dolazak na Dane komunikacija, festival komunikacija koji se ovih dana održava u Rovinju, izazvao pravu pomamu.
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Svoju je karijeru Sorrell započeo prije više od trideset godina u maloj tvrtki za proizvodnju žičanih košarica. Koliko se trud i ulaganje u znanje isplate postalo je jasno kada je ta mala kompanija postala jedna od najvećih multinacionalnih marketinških mreža na svijetu s više od 3000 ureda u 112 zemalja – WPP. Iako više ne obnaša dužnost izvršnog direktora WPP-a, Sorrell nije usporio, već se posvetio svom novom projektu – tvrtki S4 Capital.
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
“Dolaskom Sir Martina Sorrella, koji je najveće ime u našem biznisu, potvrdili smo snagu festivala i značaj domaće kreativne industrije. Čovjek koji je stvorio marketinško carstvo WPP danas je bio naš gost, a sudionici Dana komunikacija ovom velikanu mogli su izravno postavljati pitanja, što je prilika koja se ne događa dvaput”, izjavila je Dunja Ivana Ballon, direktorica festivala i programa.
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Uspjeh Sir Martina Sorrella nije promakao ni vodećima The New Yorkeru, Timeu 100, a ni britanskoj kraljici Elizabeti. The New Yorker proglasio ga je najvećim celebrityjem tržišnog komuniciranja, Time 100 jednim od najutjecajnijih ljudi današnjice, a kraljica Elizabeta vitezom.
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Svaki vitez mora imati moto za svoj štit, a na Danima komunikacija Sir Sorrell pojasnio je zašto su i kako dvije naizgled jednostavne riječi, “upornost i brzina”, definirale njegov karijerni put. Svoj pristup poslovanju Sorrell je usporedio s popularnom serijom Mad Men koju je svojevremeno redovito pratio. Pojasnio je kako su to “stvari koje nemaju nikakve veze s Don Draper oglašavanjem”, ali apsolutno imaju veze s “medijima, podacima i digitalnim”.