Marketing by numbers, popust za članove HURA-e

Bez podataka i brojki nema ni efikasnog marketinga. Prikupljeni, filtirani i analizirani podaci u odjelu marketinga postaju informacije koje su podloga za razvoj tvrtke.

MARKETING BY NUMBERS 600x300Bez podataka i brojki nema ni efikasnog marketinga. Prikupljeni, filtirani i analizirani podaci u odjelu marketinga postaju informacije koje su podloga za razvoj tvrtke. No kako doći do efikasnog marketinga?

Odgovor na to pitanje dati će Liderova konferencija ‘Marketing by numbers’, koja će se održati 10. lipnja u zagrebačkom Hypo centru. Za članove HURA-e osiguran je popust 10 % prilikom kupovine kotizacija.

Kako se paradigma marketinga u proteklih desetak godina značajno promijenila, marketinški profesionalci morali su promijeniti ustaljene načine rada i osmisliti inovativne pristupe kod osvajanja potrošača.

Promjene u marketingu diktiraju potrošači, koji osnaženi velikim brojem informacija. Otvorno predavanje na konferenciji na temu nove uloge potrošača, održati će Vatroslav Škare, sa Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.

Detaljnije upute kako na temelju brojki i istraživanja donijeti marketinške odluke prezentirati će Ivan Burić sa Ipsos Plusa. Jedan od ključnih govornika na konferenciji koji dolazi iz Amerike, strateški direktor IBM-a, Graeme Noseworthy dodatno će obrazložiti kako postavljanje ciljeva u marketingu može biti daleko uspješniji uz pravilnu upotrebu brojeva.

Na konferenciji govoriti će i Milica Cetinić iz agencije Jasno i Glasno, Rok Cuderman, direktor marketing u Petrolu, Slovenija te Ante Šalinović iz Ipsos Plusa koji će sudionicima prezentirati pregled medijskog tržišta. Završno predavanje ‘Take your Brand to Pyschologist, and you Costumers to the Store’ rezervirano je za profesora koji predaje strateški marketing na prestižnim svjetskim fakultetima Nicholasa Kfuria sa Cotrugli Business Schoola.

Ostale teme koje će obraditi na konferenciji uključuju strategiju upotrebe ‘Big date’ kako bi se unaprijedilo iskustvo za potrošače prije, tijekom i nakon kupnje; kako mjeriti i prikupljati podatke na više platformi i kako povezati marketing i poslovne rezultate.