Marketing Meet up: Kako izgleda oglašavanje danas?

Novo izdanje Marketing Meet upa ovoga će puta okupiti marketingaše u Wespa Spaces u srijedu, 28. veljače u 19 sati na panelu naziva Transformacija medija – kako izgleda oglašavanje danas?  Prije desetak su se godina media planovi dijelili na tv – radio – print – ooh, i ponekad online, ako je oglašivač uopće prepoznao taj kanal. Danas, ne samo da je podjela značajno šira, već su se i ‘stari’ medijski kanali transformirali u nešto sasvim novo pa danas mediji nude cijeli spektar proizvoda.

Ovaj će razgovor biti usmjeren na činjenicu da mediji više ne prodaju “klasične” oglase, a dobit ćemo i odgovor na pitanja kako izgledaju uspješan media plan i uspješan oglas i koji je cilj industrije oglašavanja – prodati oglas ili proizvod koji se nalazi u tom oglasu? Na panelu će sudjelovati Marko Župa (Centering), u ulozi moderatora, Anamaria Todorić (Večernji list), Krešimir Brlić (outdoor akzent), Ivan Ljubičić (Pickbox) i Vedran Car (Otvoreni radio).

Kao i uvijek, na agendi je odvojeno vrijeme za networking i Q&A s panelistima, a više informacija o panelu i prijavi možete pronaći na poveznici.